کد خبر : 1376660 | 12 آذر 1395 ساعت 13:33 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

اوزیل احتمال بازگشت به مادرید را تایید کرد

مسوت اوزیل، هافبک آرسنال، احتمال بازگشتش به رئال مادرید را در مصاحبه اخیرش تایید کرد.

اوزیل احتمال بازگشت به مادرید را تایید کرد

به گزارش "ورزش سه"، هافبک آلمانی سال 2013 رئال را به مقصد آرسنال ترک کرد و از آن موقع به یکی از بهترین‌های لیگ برتر تبدیل شده است. قرارداد او با آرسنال در سال 2018 به پایان می‌رسد و در حالی که باشگاه در تلاش است آن را تمدید کند، ولی هنوز موافقت هافبک آلمانی جلب نشده است. در همین فضا، او در مصاحبه ای با مارکا که به رئال مادرید نزدیک است، مدعی شد که احتمال بازگشتش وجود دارد.

 

1160718

 


او گفت:" بازگشت به مادرید؟ من از حضور در باشگاه بزرگی مثل آرسنال که هوادارانی فوق العاده با محبت دارد خیلی خوشحالم. من از حضور در لندن خیلی لذت می‎‌برم ولی در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست. باید ببینیم چه رخ خواهد داد.مادرید باشگاه بزرگی است که برایش بازی کرده ام و بازیکنان فوق العاده ای دارد. هواداران مادرید به من وفادار بوده اند و هنوز من را تشویق می‌کنند. خیلی از آنها به من پیام می‌دهند و از من می‌خواهند که برگردم. از رئال فقط خاطرات خوب در ذهنم وجود دارد. سه سال فوق العاده را در آنجا سپری کردم."

 

1160719

 


در صورت بازگشت به مادرید، اوزیل تحت نظر اسطوره اش زیدان بازی خواهد کرد. او در این رابطه گفت:" زیدان همیشه الگوی من بوده است. وقتی بچه بودم همیشه بازی هایش را تماشا می‌کردم و می‌خواستم مثل او شوم. ما در یک پست بازی می‌کنیم و او برای من در پیشرفتم یک مرجع بود. وقتی دفعه اول او را دیدم خیلی استرس داشتم. فکر می‌کنم او مربی بزرگی است. او در فصل اولش چمپیونزلیگ را برده و دیگر نمی‌توان از این بزرگتر تصور کرد. برایش خوشحالم زیرا او شخصیتی فوق العاده است و همیشه به عنوان یک مربی به او ایمان داشتم."

دیدگاه‌ها