کد خبر : 1376978 | 13 آذر 1395 ساعت 14:13 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

وزش باد هر نیمه را متعلق به یک تیم کرده بود؛

گردان: کار پرسپولیس سخت‌تر از ماست

شهاب گردان سنگربان تیم پدیده می‌گوید که در آینده شرایط تیم پدیده برای نتیجه گیری بهتر خواهد بود.

گردان: کار پرسپولیس سخت‌تر از ماست

به گزارش "ورزش‌سه"،  شهاب گردان گلر تیم پدیده در دیدار مقابل ماشین سازی عملکرد خوبی داشت و توانست با کلین شیت از بازی خارج شود. دروزاه‌بان فصل گذشته سپاهان در مقابل تراکتورسازی هم نمایش خوبی داشت. 


گردان در مورد دیدار برابر تراکتورسازی که با نتیجه تساوی 1 بر 1 خاتمه یافت به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت: بازی جذاب و تماشاگرپسندی بود. دو نیمه در بازی وجود داشت و با توجه به باد شدیدی که در ورزشگاه وجود داشت هر نیمه متعلق به یک تیم شد. دو تیم در شرایطی به گل رسیدند که باد به نفع آن‌ها بود. خدا را شکر امتیاز خوبی برای ما بود. جلوی تیم تراکتورسازی و هواداران این تیم امتیاز گرفتن سخت است که خوشبختانه ما موفق به این کار شدیم.


وی در مورد اینکه پدیده تا به حال به تراکتورسازی نباخته است، افزود: بله این موضوع را می دانم و درباره آن شنیده ام و خوشحالیم که این نوار قطع نشد و امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد.


شهاب گردان در مورد عملکرد خوب خود در شروع مجدد لیگ و در دیدار برابر تراکتورسازی گفت: برعکس بازی های گذشته در این دیدار چند توپ روی دروازه آمد و خدا را شکر در روزی که تمام بچه های تیم و خط دفاعی ما خیلی خوب بودند، موفق شدم چند ضربه شوت را بگیرم و در این نتیجه سهمی داشته باشم.


دروازه بان فصل گذشته سپاهان در مورد روند خوب تیم پدیده در چند هفته پیش، ادامه داد: تیم ما نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته و خود من هم از بازیکنان جدید تیم هستم و به زمان نیاز داریم. در بازی های گذشته تا می آمدیم شکل بگیریم لیگ تعطیل می شد. و نتایج بازی های ما نشان می دهد که بعد از دو سه بازی نمایش بهتری داشته ایم. از این به بعد شرایط بهتری خواهیم داشت چون هم تعطیلات نیم فصل زیاد طول نمی کشد و هم اینکه بیشتر بازی های ما در نیم فصل دوم در خانه است و راحت تر می توانیم بازی کنیم.


گلر سابق پرسپولیس در پایان در مورد دیدار برابر پرسپولیس در هفته آینده، عنوان داشت: تیم پرسپولیس اکنون در صدر جدول حضور دارد و تیم پرفروغ و پرمهره ای است. همیشه تیم پرسپولیس با تیم های مشهدی بازی های سختی را داشته و در مجموع می توانم بگویم از این موضوع مطمئن باشید  که این بازی برای پرسپولیس سخت تر از ما خواهد بود.

دیدگاه‌ها