کد خبر : 1377045 | 13 آذر 1395 ساعت 17:58 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

بحرانی: برای برد به مصاف فولاد می رویم

بحرانی می گوید در بازی با سایپا حقشان سه امتیاز بوده و به حقشان رسیده اند.

بحرانی: برای برد به مصاف فولاد می رویم

به گزارش"ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی در ابتدای فصل از تیم ایرانجوان سلمان بحرانی را به تیمش آورد و البته به این بازیکن فرصت کافی در ابتدای فصل نرسید. او در بازی با ماشین سازی تبریز توانست اولین بازی به عنوان بازیکن اصلی را انجام بدهد و گل بزند. او در بازی برابر سایپا در هفته دوازدهم نیز به عنوان بازیکن اصلی بازی کرد و توانست البته یک پنالتی به سود تیمش بگیرد. او در این بازی توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و در تیم منتخب "ورزش سه" قرار بگیرد.


سلمان بحرانی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بازی با سایپا  و حضور در تیم منتخب "ورزش سه" گفت: بازی بسیار سختی بود و ما عزممان را جزم کرده بودیم تا بازی را ببریم و سرشار از انگیزه بودیم. ما تمام تلاش خود را کردیم تا توانستیم سه امتیاز این بازی را مال خود کنیم. از اینکه در تیم منتخب بودم بسیار خوشحالم و انگیزه ام بیشتر خواهد شد.

 

هافبک بوشهری استقلال خوزستان در ادامه درباره خطای پنالتی روی او گفت: بله پنالتی درست بود و در حالی که من با بدنم توپ را جلو انداخته بودم از پشت به من برخورد کرد و خطا درست بود.

 

بحرانی درباره بازی دربی نیز افزود: بازی سختی برابر فولاد خواهیم داشت اما ما می خواهیم با سه امتیاز این بازی را تمام کنیم تا در جدول بازهم بالاتر بیاییم. البته نظر نهایی برای حضور در ترکیب را کادرفنی خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها