کد خبر : 1377168 | 14 آذر 1395 ساعت 09:59 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه تعطیلات زمستانی روستوف مشخص شد

استراحت سه هفته‌ای برای آزمون و عزت‌اللهی

با بسته شدن پرونده نیم فصل نخست لیگ برتر روسیه کادر فنی روستوف برنامه این تیم در تعطیلات طولانی مدت پیش رو را اعلام کردند.

استراحت سه هفته‌ای برای آزمون و عزت‌اللهی

به گزارش "ورزش سه"، امروز رقابت های هفته هفدهم روسیه پیگیری می شود تا با اتمام مسابقات باقی مانده از این هفته پرونده نیم فصل نخست بسته شده و این مسابقات به مدت سه ماه تعطیل شود. تعطیلاتی که برای فرار از سرمای زمستان وحشتناک روسیه برای تیم ها و بازیکنان در نظر گرفته شده تا بار دیگر از اسفندماه استارت خود را برای فصل جدید بزنند.


بعد از تساوی بدون گل برابر زنیت در بازی شب گذشته کادر فنی روستوف برنامه تعطیلات زمستانی خود بعد از بازی حساس چهارشنبه شب برابر آیندهوون در هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد که طی آن سعید عزت الهی و سردار آزمون با استراحتی سه هفته ای روسیه را ترک و به ایران بازخواهند گشت.


استراحتی که ممکن است سرنوشت هر دو ملی پوش ایرانی را در روستوف با چالش های جدید روبرو کند چون قرارداد عزت الهی با باشگاه روستوف به پایان می رسد و با توجه به شرایط جدایی او محتمل تر از ماندنش است ضمن این که سردار آزمون هم با پیشنهادات وسوسه کننده بسیار زیادی از باشگاه های اروپایی روبرو شده و هیچ بعید نیست به فروش برسد.

دیدگاه‌ها