کد خبر : 1377241 | 14 آذر 1395 ساعت 13:19 | 16K بازدید | 4 دیدگاه

برخی صحنه‌ها پرسپولیسی‌ها فقط اسکورت می‌کردند؛

شاهرودی: امیدوارم طارمی به خودش بیاید

رضا شاهرودی بازیکن سابق تیم ملی و پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که تیم برانکو علیرغم نمایش غیرقابل قبول در مقابل ماشین سازی در مجموع عملکرد خوبی داشته است.

شاهرودی: امیدوارم طارمی به خودش بیاید

رضا شاهرودی بازیکن سابق پرسپولیس در مورد دیدار این تیم برابر ماشین سازی با خبرنگار "ورزش سه" گفتگو کرده است.


پرسپولیس ها فقط اسکورت می کردند


بازی خوبی نبود و به نظرم روز خوب ماشین سازی هم نبود، که اگر بود می توانست برای پرسپولیس مشکل ساز باشد. در چند موقعیت دیدم که بازیکنان ماشین سازی صاحب توپ می شدند و بازیکنان پرسپولیس فقط آن ها را اسکورت می کردند. نمی دانم دلیل اصلی این مسئله چه چیزی بود؛ شاید بازیکنان خسته بودند ولی بازیکنان صد در صد خودشان نبودند. در فوتبال هم این مسائل طبیعی است ولی در نتیجه گیری نمره قبولی گرفتند و اگر این بازی را کنار بگذاریم در کل تیم برانکو تا اینجای فصل عملکرد خوبی داشته است.

 

خط دفاعی پرسپولیس تغییر کرده بود


نبود محمد انصاری و اینکه رامین رضاییان برای اولین بار به خط حمله اضافه شده بود خط دفاعی پرسپولیس را تا حدودی دچار مشکل کرده بود. فکر می کنم تیم یک مقدار خسته بود و امیدوارم این بازی به فراموشی سپرده شود. این موضوع دست برانکوست که بازیکنان خوب ریکاوری کنند.


حرکات اول رضاییان کمی با استرس همراه بود


من حق را به رامین رضاییان می دهم. در بازی مقابل ماشین سازی حرکت های اولین رامین رضاییان کمی با استرس بود. بعد از آن چند سانتر خوب داشت. رامین بازیکنی است که در حمله خوب کار می کند و بازیکنان بازیساز پرسپولیس مثل محسن مسلمان باید بهتر عمل کنند و در فضاهای خالی توپ را به رامین برسانند.


گلر کروات خوب است ولی فورواد هنوز اضافه وزن دارد


دروازه بان کروات خیلی خوب است و جایگیری های عالی دارد. در این بازی هم در چند توپی که روی دروازه آمد با جایگیری های خوب خود نشان داد گلر خوبی است. از فورواردی که داخل بازی بود چیز خاصی ندیدم و هنوز فکر می کنم اضافه وزن دارد.


خود طارمی بهتر از هر کسی می تواند به خودش کمک کند


طارمی هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی بازیکن خوبی است. باید بیشتر تمرین کند و بعد از تمرینات سریع سرد نکند و حتی دروزاه خالی هم که شده با توپ کار کند. در تمرینات باید روی زدن ضربات آخر روی ارسال ها، تک به تک ها و .. کار کند. خوب در موقعیت قرار می گیرد و فقط باید روی ضربات نهایی کار کند. یک موضوع دیگر هم بحث روحیه است که با توجه به انتقادات اخیر که از مهدی وجود داشته فشار را روی این بازیکن زیاد کرده است. امیدوارم که مهدی به خودش بیاید و بداند که می تواند گل بزند. هیچ کس بهتر از خود مهدی نمی تواند به او کمک کند. 


الان زمان امتیاز از دست دادن نیست


در مجموع امیدوارم پرسپولیس این بازی را فراموش کند. چون الان زمانی نیست که ما امتیاز از دست بدهیم.

دیدگاه‌ها