کد خبر : 1378379 | 18 آذر 1395 ساعت 19:01 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال دوباره در اردکان؛

وقتی کارت قرمز والیبال را تمام می‌کند(عکس)

دیدار روز گذشته خاتم اردکان و شهرداری اراک در حالی به پایان رسید که امتیازات پایانی بازی با کارت قرمز داور و امتیازاتی که برای مجازات تیم ها در نظر گرفته شده بود به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، هفته دهم لیگ برتر والیبال شب گذشته به پایان رسید و شهرداری اراک توانست دومین برد خود را در این فصل به دست بیاورد. این 2 امتیاز در اردکان و در دیداری خارج از خانه مقابل خاتم به دست آمد اما پایان این دیدار یک بار دیگر همراه با حواشی بسیار زیادی بود.


اردکانی ها که در دیدار با عمران ساری و سایپا تهران هم درگیری هایی را تجربه کردند در امتیازات پایانی ست پنجم یک بار دیگر جنجال آفرین شدند. بازی در ست پنجم 14 بر 9 به سود شهرداری اراک بود که درگیری نسبتا شدید بازیکنان دو تیم بازی را متوقف کرد. تنش ها تا جایی ادامه پیدا کرد که داور مجبور به جریمه دو تیم با کارت قرمز شد تا در نهایت با یک امتیازی که به هر تیم در ازای کارت قرمز داده می شود ست پنجم 15 بر 10 به سود شهرداری اراک شود و بازی بدون زده شدن سرویس تمام شود.

 

این اتفاق در بازی خاتم اردکان و عمران ساری هم پیش آمده بود که بر خلاف آن دیدار، ساروی ها متخلف بودند و بازی در همین سالن با کارت های قرمز داور به پایان رسید.

 

1162220

 

1162221


 

دیدگاه‌ها