کد خبر : 1378404 | 18 آذر 1395 ساعت 21:21 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو: یک باشگاه لیگ برتری به دنبال من بود

مهاجم بلژیکی اورتون مدعی است در تابستان در آستانه توافق با یوونتوس و چلسی بوده است اما باشگاه از فروش او منصرف شده است.

لوکاکو: یک باشگاه لیگ برتری به دنبال من بود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در تابستان قصد داشت روملو لوکاکو بازیکن سابقش که 45 گل در دو فصلی که از ترک آبی ها گذرانده به ثمر رسانده را با قراردادی 28 میلیون پوندی به خدمت بگیرد. یوونتوس هم تا قبل از انتقال 90 میلیون یورویی ایگواین به دنبال جذب لوکاکو بود.


 سرمربی اورتون، رونالد کومان، که با اظهار نظری گفته بود لوکاکو کیفیت بازی برای بارسلونا را دارد، مورد خشم طرفداران اورتون قرار گرفت، از عوامل ماندگار شدن لوکاکو در اورتون به حساب می آید.


لوکاکو گفت: "دروغ نمی گویم، یک باشگاه در انگلیس وجود داشت که به شدت خواهان من بود اما کادر فنی جدید اورتون مرا متقاعد کردند که نمی خواهند باشگاه را ترک کنم. وقتی چنین اتفاقی بی افتد چه می توان کرد؟"

 

1077157

 

 

لوکاکو از بازی کردن در خارج از انگلیس برای دستیابی به اهدافش استقبال می کند و مشتاق است تا فاتح یک لیگ معتبر شود اما معتقد است باشگاهی که انتخاب می کند باید با سبک بازی اش همخوانی داشته باشد تا موفق شود.


"این افتخاری است که به شدت به دنبال آن هستم تا بتوانم فاتح یک لیگ معتبر شوم. من به سری آ، لا لیگا، لیگ 1 یا بوندس لیگا نه نمی گویم اما قبل از هر انتقالی باید تمام شرایط مهیا باشد. اول از همه باید زیر نظر مربی ای کار کنم که به من اعتقاد داشته باشد چون رفتن به تیمی که در آن پستی مخصوص من وجود ندارد کار بیهوده ای است."

دیدگاه‌ها