کد خبر : 1378585 | 19 آذر 1395 ساعت 17:16 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

در غیبت مجدد صمد مرفاوی؛

کاشی: مدیریت از کادر فنی صبا حمایت می‌کند

صمد مرفاوی سرمربی تیم صبای قم که در کنفرانس پیش از بازی حضور نیافته بود، پس از شکست مقابل سپاهان هم در کنفرانس خبری حضور نیافت.

کاشی: مدیریت از کادر فنی صبا حمایت می‌کند

به گزارش "ورزش‌‍سه"، مرتضی کاشی پس از شکست 4 بر 1 مقابل سپاهان در حالی که صمد مرفاوی در کنفرانس حضور پیدا نکرد، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.


می توانستیم چهار گل نخوریم
این بازی، بازی خوبی بود. ما می‌توانستیم شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که چهار گل نخوریم، اما مشکلاتی در زمین بود که خارج از اختیار مربیان قرار داشت و دست بازیکنان بود. البته تیم سپاهان واقعاً خوب بازی کرد.
 

داشته های ما همین است
بحث کم‌کاری در میان نیست، اما داشته‌های باشگاه ما همین است که می‌بینید. ما در برخی پست‌ها به خاطر محرومیت‌ها کمبود داریم که باعث می‌شود که این‌گونه نتیجه بگیریم.

 

خط دفاعی‌مان کامل نبود
همه تلاش خودمان را می‌کنیم تا از این شرایط خارج شویم اما برخی چیزها از عهده مربی خارج است. روی سیستم سپاهان کار کرده بودیم؛ از بازی‌های قبل در خط دفاعی دو سه بازیکن نداشتیم که یکی از دلایل این نتیجه‌گیری‌ها همین عامل بود.

 

دست ما خالی است
شما مجموعه سپاهان را ببینید که چه هزینه‌ای برای بازیکنان مدنظر آقای ویسی پرداخت می‌کنند. این شرایط در صبا نیست و ما در همه چیز و از همه لحاظ کمبود داریم. ما در همه جا دست‌مان خالی است.

 

باید بازیکنان جدید به تیم اضافه کنیم
مدیریت پای کادر فنی باشگاه ایستاده است، اما باید ببینیم بعداً چه اتفاقی می‌افتد. همه دارند زحمت می‌کشند که از این شرایط خارج شویم. می‌توان گفت که از لحاظ بازیکن کمبودهایی داریم، اما فعلاً نمی‌شود کاری انجام داد و باید برای نیم‌فصل فکری کنیم. اگر همین شرایط ادامه داشته باشد در نیم‌فصل دوم نیز همچنان درگیر مشکلات خواهیم بود.

 

هنوز نامی از هیچ بازیکنی برده نشده است
در این مورد خود آقای مرفاوی باید تصمیم بگیرد، اما هنوز بازیکنی به مدیران باشگاه اعلام نشده است. ما در فکر جذب بازیکن هستیم، اما همه چیز در اختیار باشگاه است که امکانات را فراهم کند.

دیدگاه‌ها