کد خبر : 1379057 | 21 آذر 1395 ساعت 11:08 | 38.8K بازدید | 4 دیدگاه

پانیونیوس یونان و باشگاه سوئیسی مشتری ستاره تراکتور

رفیعی برای جام جهانی لژیونر می‌شود

تلاش ها برای حفظ ستاره تراکتورسازی تا پایان فصل بی نتیجه ماند تا رفته رفته زمان خداحافظی این بازیکن از تبریزی ها فرا برسد.

رفیعی برای جام جهانی لژیونر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی از آن دست بازیکنانی بود که به خاطر مشکلات خدمت مقدس سربازی به جمع بازیکنان تاریخ باشگاه تراکتورسازی پیوست تا فوتبالدوستان تبریزی به مدت دو فصل شاهد درخشش یک جوان خوش تکنیک و خوش فکر در میانه زمین خود باشند. بازیکنی که انصافا تفاوت ها را رقم می زد تا نقش به سزایی در موفقیت های تیم محبوب دیار سهند پیدا کند.


سروش که خدمت سربازی اش تمام شده حالا تنها دو بازی دیگر برای تراکتورسازان به میدان خواهد رفت و پس از آن بازیکن آزاد خواهد بود از همین رو چند هفته ای می شد مسئولان باشگاه باب مذاکره با این بازیکن را باز کرده بودند تا به هر نحوی شده قراردادش را تا پایان فصل تمدید کنند اما این تلاش های بی نتیجه ماند تا تراکتوری ها خود را برای خداحافظی با ستاره شان آماده کنند.


سروش رفیعی تصمیم خود را گرفته و با وجود دریافت پیشنهادات وسوسه کننده از تیم های مختلف داخلی قصد ماندن در ایران را ندارد چون به دنبال جایگاهی ثابت در تیم ملی است تا در جام جهانی 2018 روسیه یکی از ستاره های اصلی کارلوس کی روش نام بگیرد از همین رو رسیدن به تیم های اروپایی و لژیونر شدن گامی بزرگ برای او در راه رسیدن به این آرزو است.


نزدیکان ستاره این روزهای تراکتورسازی از حضور قریب الوقوع سروش رفیعی در فوتبال اروپا خبر می دهند جایی که این بازیکن دو پیشنهاد خوب از یونان و سوئیس در دست دارد و هیچ بعید نیست تا دو سه هفته آینده مقصد بعدی خود را معرفی کند. پانیونیوس یونان که در حال حاضر مسعود شجاعی و کریم انصاری فرد را در اختیار دارد از مدت ها قبل بازی های رفیعی را زیر نظر گرفته و بدش نمی آید تا این بازیکن را جذب و جای خالی احتمالی انصاری فرد را با یک ایرانی دیگر پر کند.


علاوه بر این باشگاه یونایی سروش رفیعی از باشگاهی سرشناس در سوئیس هم پیشنهادی جالب توجه دریافت کرده که هنوز به آن پاسخ نداده است. گفته می شود این باشگاه سوئیسی چندی پیش نماینده خود را به ایران فرستاده بود تا یکی دو بازی سروش را از نزدیک ببیند که گویا این اقدام موثر واقع شده و ستاره تراکتوری ها سخت مورد توجه آنها قرار گرفته است. با این تفاسیر باید گفت تا چند هفته دیگر قطعا یک نفر دیگر به جمع لژیونرهای فوتبال ایران در اروپا اضافه خواهد شد تا روال سال های گذشته در کوچ نسل جدید فوتبال ایران ادامه پیدا کند.


اتفاقی که قطعا باب میل کارلوس کی روش نیز خواهد بود چون ستاره هایش برای جام جهانی پخته تر از هر برهه دیگری آماده مصاف با بهترین های فوتبال جهان خواهند بود.

دیدگاه‌ها