کد خبر : 1379088 | 21 آذر 1395 ساعت 12:45 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت واگذاری سپیدرود رشت

سرمربی سپیدرودی ها می گوید شورای اسلامی شهر رشت با کلیات واگذاری این باشگاه موافقت کرده و در صورت برطرف شدن ابهامات این واگذاری در جلسه پیش رو نهایی می شود.

آخرین وضعیت واگذاری سپیدرود رشت 

به گزارش "ورزش سه"، علی نظرمحمدی درباره آخرین شرایط واگذاری به اظهارنظر پرداخت. وی در این باره گفت: در ابتدا از طرف خودم و خانواده ام از همه عزیزانی که در این مدت لطف داشتند، تشکر می کنم، اکنون همه هواداران و مردم منتظر تعیین تکلیف سپیدرود هستند و قرار است در جلسه پیش روی شورای اسلامی شهر، بررسی شود. 


وی ادامه داد: کمیسیون تمام شرایط را بررسی کرده، آنها در کلیات خریداری سپیدرود مشکلی ندارند، بررسی مقدمات انجام شده و در صورت برطرف شدن ابهامات، کار واگذاری باشگاه سپیدرود نهایی می شود، امیدوارم یک بار برای همیشه این اتفاق بیفتد و خیال مردم را راحت کند. اکنون بیشتر اعضای شورا با موضوع واگذاری موافق هستند و تنها یکی دو نفر با این اتفاق مخالفند که انشاالله این دوستان نیز تغییر رای می دهند. 


سرمربی سپیدرودی ها ادامه می دهد: به هرحال همین مردم شهر رشت، نماینده های شان را به شورای شهر فرستادند و اکنون انتظار دارند آنها جواب اعتماد خود را بگیرند، آنها از اعضای شورای شهر انتظار دارند، سپیدرود نماد شهر رشت است. هواداران سال ها از این تیم دلسرد شده بودند اما با نتایج خوب دو سال اخیر، اکنون این تیم در صدر جدول و یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار گرفته است، موضوع واگذاری باشگاه سپیدرود می تواند باعث اتحاد فراوان در شهر رشت شود.

دیدگاه‌ها