کد خبر : 1379308 | 22 آذر 1395 ساعت 11:35 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

زینالی: برای جلالی احترام خاصی قائلیم

سایپا پس از 10 هفته‌ در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان توانست 3 امتیاز تاثیرگذار کسب کند و چند پله‌ای از انتهای جدول جدا شود.

زینالی: برای جلالی احترام خاصی قائلیم

به گزارش "ورزش سه"، علی زینالی هافبک گلزن این دیدار در خصوص دیدار با آبادانی‌ها گفت: «دیدار با صنعت بنابر شرایطی که در جدول داشتیم بازی فوق‌العاده حساسی بود. ما نیاز مبرمی به این 3 امتیاز داشتیم و تمام تمرکزمان را برای پیروزی مقابل حریف گذاشته بودیم که دست پر برگردیم. باتوجه به هواداران پرشوری که در آبادان حضور دارند می‌دانستیم بازی سختی مقابل تیم خوب صنعت نفت داریم و خدا را شکر توانستیم بازی را اداره کنیم و نتیجه لازم را به دست بیاوریم.»


او دربی خودروسازان را این طور توصیف می‌کند: «برای اینکه بتوانیم جایگاه خودمان را در جدول تغییر دهیم باید یکی، دو برد دیگر نیز کسب کنیم و تمام تلاشمان را برای رسیدن به این امر به کار خواهیم برد. البته دیدار این هفته‌مان مقابل پیکان و شاگردان آقای جلالی است که ایشان سال گذشته هدایت تیم ما را برعهده داشتند و احترام خاصی‌ برایشان قائل هستیم و قطعا بازی حساسی مقابل آنها خواهیم داشت که امیدوارم نتیجه لازم را در روز پنجشنبه به دست بیاوریم.»


وقتی از او می‌پرسیم آیا باز هم گلزنی می‌کند یا نه، پاسخ می‌دهد: «زیاد روی گلزنی تمرکز نمی‌کنم و بیشتر سعی می‌کنم عملکرد سودمندی داشته باشم و تلاش می‌کنم در وهله اول در اختیار تیم باشم و روی موفقیت تیم تاثیرگذار باشم. زیاد مهم نیست چه کسی گل می زند اگر بتوانم هم گلزنی می‌کنم اما گلزنی با پیروزی تیمی ارزشمند است.»

دیدگاه‌ها