کد خبر : 1380398 | 26 آذر 1395 ساعت 14:00 | 171.2K بازدید | 0 دیدگاه

امیری به خط حمله رفت

ترکیب جدید پرسپولیس برای بازی ذوب

ادامه حضور رامین رضائیان در ترکیب پرسپولیس و آمادگی وحید امیری به این معناست که برانکو پرسپولیس را با ترکیبی جدید به مصاف ذوب‌آهن می‌فرستد.

ترکیب جدید پرسپولیس برای بازی ذوب 

به گزارش "ورزش سه"، امروز پرسپولیس در درون دروازه از بوژیدار رادوشوویچ استفاده می‌کند و ترکیب دفاعی مقابل او همان ترکیب ثابت قرمزپوشان است که با ربیع خواه در چپ، ماهینی در راست و سیدجلال و انصاری در قلب دفاع بسته می‌شود. 


در خط میانی برانکو لوزی خود را با استفاده از کامیابی‌نیا در رأس عقب، مسلمان در رأس جلو و رضائیان و احمدزاده در چپ و راست کامل کرده و این اولین باری است که رضائیان و احمدزاده با هم در ترکیب ثابت در خط میانی قرار دارند. 


در خط حمله هم پرسپولیس از زوج امیری ـ طارمی استفاده می‌کند که این به معنای پایان حضور ثابت پریمیوف در ترکیب قرمزهاست. مطابق بازی‌های قبلی نوراللهی و علیپور اولین گزینه‌های تعویض پرسپولیس به حساب می‌آیند.


بر این اساس ترکیب پرسپولیس را در بازی امروز  بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، رامین رضاییان، مهدی طارمی، محسن ربیع خواه و فرشاد احمدزاده تشکیل خواهند داد.

 


ذوب آهن و پرسپولیس از ساعت 16:20 دقیقه در فولادشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدگاه‌ها