کد خبر : 1380798 | 28 آذر 1395 ساعت 11:20 | 31.7K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره تراکتور در سه راهی سرنوشت

سوئیس، یونان یا قطر مقصد آتی سروش رفیعی

ستاره خط میانی تراکتورسازی با از دست دادن بازی تیمش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عملا پرونده حضورش در تیم تبریزی را بست تا جدایی عجیبی را تجربه کند.

سوئیس، یونان یا قطر مقصد آتی سروش رفیعی

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی ستاره میانه میدان تراکتورسازی با آسیب دیدگی جدال با نفت و گاز گچساران را از دست داد تا با غیبت در جام حذفی پرونده دو فصل حضورش در این تیم بسته و زمینه برای جدایی اش فراهم شود. بازیکنی که برای طی کردن دوران خدمت سربازی راهی تبریز شده بود حالا به عنوان یکی از پرمشتری ترین بازیکنان بازار زمستانی از تراکتورسازان خداحافظی می کند تا شوک بزرگی به تبریزی ها وارد شود.


در شرایطی که چند باشگاه بزرگ داخلی از جمله پرسپولیس و استقلال سخت در پی شکار این بازیکن بودند سروش رفیعی تصمیم خود برای اضافه شدن به لژیونرهای فوتبال ایران را گرفت و جالب تر این که در راه اتخاذ تصمیم نهایی در سه راهی سرنوشت قرار گرفته و با تردیدهای زیادی برای دادن پاسخ مثبت به یکی از پیشنهاداتش روبرو شده است.


رفیعی در حال حاضر دو پیشنهاد خوب از تیم های اروپایی در دست دارد که یکی برای لیگ سوئیس است و دیگری از لیگ یونان. در خصوص باشگاه سوئیسی اطلاعات دقیقی در دست نیست گرچه نزدیکان رفیعی اعتقاد دارند گراس هاپرز سوئیس با توجه به رابطه خوبی که یکی از مدیرانش با ایجنتی ایرانی ساکن آلمان دارد می تواند مشتری اصلی سروش باشد اما در خصوص پیشنهاد یونانی از باشگاه پانیونیوس که در آستانه فروش کریم انصاری فرد است، به عنوان مشتری اصلی رفیعی نام برده می شود.


علاوه بر این دو باشگاه اروپایی خبر می رسد دو باشگاه قطری نیز با بیشتر کردن تحرکات خود برای جلب نظر مساعد هافبک تراکتورسازی در آخرین مذاکرات خود حاضر شده اند قراردادی یک و نیم ساله به ارزش تقریبی دو میلیون دلار با رفیعی امضا کنند تا این بازیکن با دریافتی 7 تا 8 میلیارد تومانی به گران ترین لژیونر ایرانی حاشیه خلیج فارس تبدیل شود، پیشنهادی وسوسه کننده برای هر بازیکنی که گذشتن از آن واقعا سخت و دشوار است.


آن چه محرز است این که سروش رفیعی تا یکی دو هفته دیگر باید مهمترین تصمیم دوران فوتبالی اش را اتخاذ کند، تصمیمی که در آینده او نقشی حیاتی را ایفا می کند چون پای حضور رفیعی در اردوی تیم ملی و رقابت های جام جهانی در این تصمیم در میان است.

دیدگاه‌ها