کد خبر : 1380919 | 28 آذر 1395 ساعت 18:46 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت مبهم حسن‌زاده در سایپا

مسعود حسن زاده از سوی کادر فنی سایپا برای دیدار مقابل سپاهان فراخوانده نشد، تا در آستانه نیم فصل وضعیت این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

وضعیت مبهم حسن‌زاده در سایپا 

به گزارش "ورزش سه"، مسعود حسن زاده به همراه کاوه رضایی دو مهاجم خطرناک تیم ذوب آهن در فصل گذشته بودند که در پایان فصل هر دو اقدام به ترک اصفهان کردند.  


مسعود حسن زاده علیرغم پیشنهاداتی که از تیم های مختلف داشت، تصمیم گرفت تا در تیم سایپا به فوتبال خود ادامه دهد، اما در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم فصل مسابقات لیگ برتر هنوز موفق به گلزنی نشده و عمکلرد او در جمع نارنجی پوشان خوب نبوده است؛ به طوری که حسین فرکی بیشتر ترجیح داده تا از او به عنوان یار جایگزین  استفاده کند و پس از شکست مقابل پیکان صریحا زبان به انتقاد از این بازیکن گشود.


حسن زاده که برای گلزنی به تیم سایپا اضافه شده بود، هنوز نتوانسته برای این تیم گلزنی کند و در آستانه دیدار حساس نارنجی پوشان برابر سپاهان از فهرست نفرات این تیم خط خورده است تا پروژه انتقال او به باشگاه های دیگر از همین حالا کلید خورده باشد.


رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد وضعیت انتقال حسن‌زاده ، گفته است:« مدیربرنامه‌هایش چند باشگاه را به ما اعلام کرده و باید با آنها مذاکره کنیم تا به توافق برسیم».


وی در مورد اینکه سایپا ۶۵۰ میلیون تومان برای رضایت‌نامه این بازیکن پرداخت کرده و ۸۰۰ میلیون هم دستمزد به او داده، ادامه داده است: «این رقم برای دو سال بوده است ضمن اینکه باید ببینیم باشگاه در مورد مبلغ فروش این بازیکن چه تصمیمی می‌گیرد. ابتدا باید بدانیم او به کدام باشگاه می‌رود و گزینه‌ها را بررسی کنیم».


با توجه به مشکل گلزنی و داشتن مهاجم هدف در بسیاری از تیم های لیگ برتری و هم‌چنین پتانسیل این بازیکن، به نظر می رسد حسن زاده در نیم فصل به تیم دیگری نقل مکان کند.

دیدگاه‌ها