کد خبر : 1382318 | 04 دی 1395 ساعت 15:33 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

شرمنده خداداد عزیزی شدیم؛

حسینی: در دقیقه 70 احساس خفگی کردم!

میثم حسینی مدافع چپ سابق پرسپولیس می گوید که در روزی که سیاه جامگان بازی خوبی را ارائه نداده است، تیم پرسپولیس روز خوب خود را پشت سر گذاشته.

حسینی: در دقیقه 70 احساس خفگی کردم!

میثم حسینی مدافع تیم سیاه جامگان با گلایه نسبت به برگزاری بازی در شرایط جوی ناسالم، به "ورزش سه" گفت: دیروز بازی در اوج آلودگی برگزار شد و این جالب نیست که عده ای که آن بالا نشسته اند با هر شرایطی فقط به برگزاری بازی فکر کنند و سلامت بازیکنان برایشان اهمیتی نداشته باشد. خود من در دقیقه 60 نمی توانستم درست نفس بکشم و در دقیقه 75 بود که احساس خفگی و قفل شدن داشتم. حالا فوتبالیست ها چگونه باید در این شرایط بدوند و کارهای تاکتیکی را در شرایط استرس زای فوتبال انجام دهند، نمی دانم. واقعا برای این موضوع باید چاره ای اندیشیده شود.


وی در ادامه در مورد شکست مقابل پرسپولیس عنوان داشت: پتانسیل این را داشتیم که مقابل پرسپولیس نتیجه بگیریم و این موضوع را می دانستیم که پرسپولیس در 20 دقیقه اول فشار می آورد ولی دقیقا برعکس شد و آن ها در ابتدای بازی روی اشتباهات ما گل زدند و با پیروزی 2 بر صفر به رختکن رفتیم.


حسینی ادامه می دهد: در این دیدار اشتباهاتی داشتیم که بازیکنان پرسپولیس با زیرکی موقعیت های ایجاد شده را تبدیل به گل کردند. پرسپولیس هم در این بازی در گردش توپ و داشتن مالکیت بازی خیلی خوب بود و تیم ما چیزی برای گفتن نداشت. این پیروزی مبارک پرسپولیسی ها باشد ولی ما واقعا شرمنده خداداد عزیزی شدیم و امیدواریم که در اولین فرصت این اتفاقات را جبران کنیم.


مدافع چپ سابق پرسپولیس در مورد حضور مجدد در ورزشگاه آزادی و مصاف با پرسپولیس عنوان کرد: همیشه گفتم که پرسپولیسی ها به من لطف داشتند و دست تک تک آن ها را می بوسم.


وی در مورد شرایط تیم سیاه جامگان برای ادامه فصل گفت: آقای عزیزی گفتند که تا چهارشنبه تمرینات تعطیل است و در این مدت قرار است تعدادی از بازیکنان در لیست مازاد قرار بگیرند ولی ما هنوز چیزی نمی دانیم و باید منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها