کد خبر : 1382813 | 06 دی 1395 ساعت 16:23 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایران همچنان پیگیر میزبانی از عربستانی‌ها

در حالی که لیگ قهرمانان آسیا از چندی دیگر آغاز خواهد شد، نمایندگان ایرانی پیگیر ماجرای میزبانی خود از تیم‌های عربستانی هستند.

ایران همچنان پیگیر میزبانی از عربستانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن و استقلال خوزستان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شوند و ماجرای میزبانی تیم‌های ایرانی از نمایندگان عربستانی سوژه اصلی به حساب می‌آید. در این بین همانطور که پیش از این نوشته بودیم، یک هیات از وکلای ایرانی با همکاری با فدراسیون فوتبال کارهای مربوط به ارسال لایحه دفاعی در خصوص میزبانی از تیم‌های عربستانی را به فیفا ارسال کرده بودند که در انتظار برگزاری جلسه ای در این خصوص هستند.


علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در حاشیه کلاس داوری فوتسال بانوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: « 27 دی ‌ماه همراه با آصفی راهی سوئیس می‌شویم و بر روی مواضع‌مان که در گذشته اعلام کرده، پافشاری می‌کنیم. برای میزبانی از یکدیگر، شرایط فعلی دو کشور باید تغییر کند که این مساله از نگاه ما و آنان تفاوت زیادی دارد، چرا که عربستان در تمامی روابط خود دچار مشکل است.»


باید دید در حالی که میزبانی از تیم‌های عربستانی از سوی نمایندگان ایرانی در اسفندماه انجام خواهد شد، هیات ایرانی موفق به جلب رضایت فیفا در خصوص میزبانی در تهران، اهواز و اصفهان خواهند شد یا خیر.

دیدگاه‌ها