کد خبر : 1382872 | 06 دی 1395 ساعت 19:08 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

موفقیت امید نمازی در تیم زیر 18 سال آمریکا

امید نمازی، تیم زیر 18 سال آمریکا را تبدیل به تیمی قابل احترام کرد که سال 2016 را بدون شکست پشت سر گذاشت.

موفقیت امید نمازی در تیم زیر 18 سال آمریکا

به گزارش "ورزش سه" هدف هر کدام از تیم های پایه و جوانان، توسعه و پیشرفت بازیکنان برای تیم های اصلی است. فوتبال ایالت متحده، در سال 2016 موفقیت هایی در این زمینه داشته است که باید از کریستین پولیسیچ، ستاره جوان و 18 ساله دورتموند نام برد.

 

البته به جز پولیسیچ، ایالت متحده، سال پر از فراز و نشیبی را سپری کرد. استخدام دو مربی جدید، امیدواری هایی را در یک گروه سنی به وجود آورد اما شکست در دیگر گروه سنی، نکته ای ناامید کننده تلقی شد.

 

تیم ملی زیر 18 ساله مردان – سرمربی : امید نمازی

 

امید نمازی شاید نامی برای تماشای آینده است. او در فصل اول هدایت تیم زیر 18 سال آمریکا، احترام فراوانی برای خود کسب کرده است. بسیاری از او به عنوان یک سرمربی باکیفیت نام می برند که آینده ای روشن را برای فوتبال این کشور رقم خواهد زد.

 

نمازی که جایگزین خاویر پرز شد، برخلاف سرمربی قبلی تمرکز خود را بر روی تربیت بازیکنان و آماده سازی آنها برای تحویل دادن به تب رلاموس، سرمربی زیر 20 سال های ایالت متحده گذاشت.

 

در سال 2016، امید نمازی و تیم تحت هدایتش تنها تیمی در رده های پایه بودند که تمام سال را بدون حتی یک شکست پشت سر گذاشتند. اگر چه بازی هایی که تیم زیر 18 سال در آن شرکت داشت خیلی دشوار نبود و این تیم تنها 10 بازی انجام داد، اما نمایشی امیدوارکننده برای آینده از سوی این سرمربی و گروه تحت هدایتش بود.

 

اولین تورنمنتی که تیم نمازی در سال 2016 در آن حضور یافت مسابقات آرژانتین بود که آنها در بازی اول موفق شدند با 3 گل از سد باشگاه های سن لورنزو و راسینگ کلاب گذر کنند و سفر خود را با پیروزی 1-2 برابر اروگوئه به پایان برسانند. در ماه آوریل، این تیم طی اردویی در چولا ویستا، ابتدا با نتیجه 1-2 از سد زولوس گذشت و بعد از آن با تساوی بدون گل در برابر تیمی از عشایر متوقف شد.

 

تنها رویداد بین المللی که تیم زیر 18 آمریکا در آن شرکت داشت، مسابقاتی بود که در جمهوری چک برگزار شد که این تیم علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، موفق شد جایزه بهترین گلزن را نیز از آن خود کند. آخرین باری سال 2016 نیز برابر تیمی از ایالت فلوریدا بود که تیم زیر 18 سال با نتیجه 2-2 متوقف شد.

 

نیکولاس تایتاگ 17 ساله، بازیکنی است که احتمالا در سال 2017 از او بیشتر خواهیم شنید و کارلوس وام استیگ، مدافع و کاپیتان زیر 18 سال نیز از بازیکنان آینده دار فوتبال ایالت متحده محسوب می شود.

دیدگاه‌ها