کد خبر : 1383935 | 11 دی 1395 ساعت 18:30 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ستاره سابق والنسیا به استعفای پراندلی

ماریو کمپس، ستاره آرژانتینی پیشین والنسیا و آقای گل جام جهانی 1978 از پیتر لیم، مالک باشگاه اسپانیایی انتقاد کرد و او را دلیل افت فاحش خفاش‌ها دانست.

واکنش ستاره سابق والنسیا به استعفای پراندلی

به گزارش "ورزش سه"، چزاره پراندلی که هدایت والنسیا را بر عهده داشت، دیروز از سمت خود استعفا داد. پس از پراندلی، پیتراش، مدیر ورزشی باشگاه نیز از سمت خود کناره‌گیری کرد که استعفای او البته پذیرفته نشد.

 

 

1166895

 

 

سرمربی ایتالیایی به علت اینکه باشگاه برای خرید پنج بازیکن در فصل نقل و انتقالات زمستانی موافقت نکرد، ترجیح داد از این تیم برود. باشگاه دلیل آن را بی‌پولی عنوان کرد.

 

تنها سه ماه از حضور پراندلی در این باشگاه می گذشت. او اکنون به جمع هفت سرمربی دیگری پیوست که در چهار فصل اخیر از این تیم کنار رفتند. والنسیا که همچون گذشته نتایج درخشانی کسب نمی کند، از سرمربیان مختلفی بهره گرفته اما در وضعیت این تیم تغییری ایجاد نشده است. والنسیا اکنون در رتبه هفدهم قرار دارد و  با کناره‌گیری سرمربی‌اش در بحران کامل قرار گرفت.

ماریو آلبرتو کمپس، بازیکن پیشین این باشگاه و یکی از اسطوره‌های والنسیا به شدت از این وضعیت انتقاد کرد و در توییترش در این‌باره نوشت:« اکنون آقایان پس از استعفای پراندلی، «ورو» را برای خاموشی آتش به وجود آمده بر نیمکت خواهند نشاند. آتشی که توسط پیتر لیم و مندس روشن شده است.»

کمپس در حال حاضر به عنوان سفیر جهانی باشگاه والنسیا فعالیت می کند.

دیدگاه‌ها