کد خبر : 1384595 | 14 دی 1395 ساعت 10:24 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال جدایی حداقل یکی از دو بازیکن اوکراینی

حرف های متفاوت درباره پولیانسکی و پریمیوف

آلکس پولیناسکی و ولادمیر پریمیوف دو بازیکنی هستند که حضورشان در پرسپولیس از ابتدا زیرذره بین بی رحمانه رسانه ها بوده است.

حرف های متفاوت درباره پولیانسکی و پریمیوف

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس که دیشب در برنامه نود مصاحبه مفصلی انجام داد در این باره مورد پرسش قرار گرفت که اینطور پاسخ داد:«آنها نتوانسته اند در ترکیب پرسپولیس جا بیفتند و این چیز عجیبی نیست. قبلا هم بازیکنانی بزرگ مثل روبن یا ... نتوانستند از پس این کار بربیایند.» 


البته برانکو هرگز به صورت علنی در رسانه ها درباره افراد حرف نمی زند و دیشب هم همین اتفاق افتاد تا نظر واقعی او درباره اوکراینی ها رسانه ای نشود. برانکو که همواره بر اصول اولیه مربیگری تاکید دارد نظر خود درباره این دو را به مدیران پرسپولیس اعلام کرده که ظاهرا هر دو اوکراینی نظر او را جلب نکرده اند چراکه قدرت تطبیق پذیری لازم را از خود به نمایش نگذاشته اند تا ادامه کار آنها در پرسپولیس محل تردید باشد. 


با اعلام نظر برانکو باشگاه پرسپولیس باید به دنبال تسویه حساب و جلب رضایت این دو بازیکن باشد اما نظر باشگاه فعلا منطبق بر خواست برانکو نیست که در این مساله کمبود منابع مالی نقش مهمی بازی می کند. یکی از مدیران پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگار ما اعلام کرده برانکو هنوز نامه ای برای قطع همکاری با این دو به باشگاه نداده است در حالی که به نظر، نظر سرمربی پرسپولیس درباره این دو بازیکن روشن است. این دو حتی ذخیره مطمئنی برای پرسپولیس نبوده اند و ادامه همکاری آنها با تیم کمکی به وضعیت کیفی پرسپولیس نخواهد کرد. البته باشگاه پرسپولیس با توجه به جنجال های پیرامون این دو مقاومتی طبیعی در قبال آزاد کردن و تسویه حساب با هر دوی اوکراینی ها دارد اما به نظر راه بهتر کنار گذاشتن تعارف، پذیرش اشتباه و تسویه حساب با این دو بازیکن است. بازیکنانی که کلیت عملکرد فنی و اداری پرسپولیس را با حضور خود زیرسوال برده اند و در حالی که پرسپولیس قهرمان نیم فصل شده همچنان مهمترین سوژه های تیم اند. 


در این باره هواداران از باشگاه پرسپولیس انتظار تدبیر دارند.

دیدگاه‌ها