کد خبر : 1385596 | 18 دی 1395 ساعت 14:33 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی فوتبال زنان منحل نخواهد شد

نایب رئیس فدراسیون فوتبال می گوید که دلیل اصلی برگزار نشدن اردوهای تیم ملی بانوان عدم برگزاری رویدادها برای این تیم است.

تیم ملی فوتبال زنان منحل نخواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان ایران و منحل شدن این تیم، می گوید: تیم ملی فوتبال زنان هیچوقت منحل نشده و نمی شود، اما در دو سال گذشته دلیلی برای تشکیل و برگزاری اردوی برای این تیم وجود نداشت.


نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه اما توجیه جالبی درباره علت برگزار نشدن اردوهای تیم ملی فوتبال بانوان دارد: چون هیچ رویداد مهمی در این دو سال نبود، ما همه سرمایه گذاری و برنامه هایمان را گذاشتیم روی تیم های جوانان، نوجوانان و نونهالان زیرا رقابت های این رده های سنی هر دو سال یکبار برگزار می شود و خوشبختانه در این رده ها نیز رشد خوبی داشته ایم و جایگاهمان ارتقا یافته است.


او در ادامه درباره شرایط بد فوتسال زنان در دوران ریاست او در فدراسیون فوتبال ادامه داد: در زمان ریاست من در فدراسیون اراده ای برای تشکیل تیم ملی فوتبال زنان نداشتیم دلیلش هم همانطور که گفتم نبود رویداد مهم آسیایی بود و چون نمی توانستیم در رقابتی که رنکینگ ما را افزایش دهد شرکت کنیم و به همین دلیل تیم ملی فوتبال زنان تشکیل نشد.


به گفته کفاشیان، اگر رویداد خاصی برای فوتبال زنان باشد، ‌قطعا تیم ملی فوتبال زنان تشکیل شده و مورد حمایت جدی فدراسیون فوتبال قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها