کد خبر : 1385683 | 18 دی 1395 ساعت 17:52 | 79.7K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: 10 تیم شانس صعود دارند

ملی پوشان پرسپولیس افت کرده اند

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید بازیکنان لیگ‌های پایینی همیشه مقابل تیم‌های لیگ‌برتری انگیزه مضاعف برای نمایش خوب دارند.

ملی پوشان پرسپولیس افت کرده اند

به گزارش "ورزش سه"، تارتار درباره رویارویی‌شان با تراکتور در دیدار دوستانه گفت: بازیکنان ما در یک بازی سنگین توانستند از سد تراکتورسازی با 3 گل زیبا گذر کنند، بچه‌های ما در مقابل تیم‌های بزرگ همیشه انگیزه مضاعفی دارند. تراکتور در این بازی حملات زیادی روی دروازه ما داشت اما بچه‌های ما  موقعیت‌های حریف را به خوبی دفاع کردند. نفرات جدید ما خیلی خوب کار کردند کل بازی پایاپای برگزار شد و دست و پا بسته نبودیم فقط در زمان به ثمر رساندن 3 گل بازی کامل در دست ما بود.  


در روزی که پارس برنده دیدار مقابل تراکتور شد در سوی دیگر پرسپولیس بازنده بازی با پاراگ شد سرمربی پارس در این خصوص می‌گوید: همیشه بازیکنان لیگ یک و دو مقابل حریفان قدرتمند از انگیزه بالایی برخوردارند اگر یادتان باشد تیم دسته دویی قشقایی در رویارویی با پرسپولیس به دلیل تلاش مضاعف توانست آنها را از رقابت‌های جام‌حذفی حذف کند. اما در رابطه با باخت امروز پرسپولیس باید بگویم اتفاقات اخیر قطعا در این بازی دوستانه تاثیرگذار بوده و بازیکنان ملی‌پوش دچار افت شدند. به اعتقاد من برانکو حرف عجیبی نزده و حق را به او می‌دهم و می‌گویم حق او در این بین ضایع شده است

 

او درباره دیدار روز گذشته‌شان مقابل مس رفسنجان از رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: بازی سنگینی بود، مس در 11، 10 هفته گذشته نتایج خوبی کسب نکرده بودند و آنها بهترین نتیجه‌شان را در هفته شانزدهم مقابل خیبر  6 ـ یک برده بودند و همین موضوع آنها را قدرتمندتر از پیش کرده بود. پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم در ادامه یک پنالتی هم به دست آوردیم که متاسفانه نتوانستیم آن را تبدیل به گل کنیم. در کل از عملکرد بچه‌هایمان در مقابل مس راضی هستم.

 

وی در خصوص رویارویی‌شان با خیبر خرم‌آباد اینطور توضیح می‌دهد:  خیبر تیمی است که غیرقابل پیش‌بینی است آنها در بعضی بازی‌ها خوب ظاهر می‌شوند و در برخی بازی‌ها بد؛ عملکرد خیبر مثل باران بهاری است اما ما تمام تلاشمان را در این بازی خواهیم کرد تا نتیجه دیدار مقابل مس رفسنجان را جبران کنیم. آنقدر انرژی صرف می‌کنیم تا از شرمندگی مردم جم بیرون بیاییم و به هدف‌مان که صعود به لیگ‌برتر است نزدیک شویم.

سرمربی پارس درباره مقایسه عملکردشان در رقابت‌های لیگ یک و بازی‌های دوستانه هم می‌گوید: اعتقاد به بد بودنمان در رقابت‌های لیگ دسته اول و نتیجه گرفتن در بازی‌های دوستانه ندارم. ما در دیدار مقابل پرسپولیس نتیجه را 2 ـ صفر به حریف واگذار کردیم و تنها در رویارویی با اکسین و تراکتورسازی توانستیم پیروز میدان باشیم. ما در نیم فصل توانستیم بازیکنان خوبی مثل حمید غلامی، احسان تاییدی، حسین حجازیان و بابامحمدی را در خط حمله جذب کنیم که قطعا در ادامه رقابت‌ها نتایج خوبی را برایمان رقم خواهند زد.

 

تارتار 10 تیم را مدعیان اصلی صعود به لیگ‌برتر می‌داند: اگر نیم نگاهی به جدول لیگ آزادگان داشته باشیم به این نتیجه خواهید رسید که 10 تیم شانس صعود به لیگ‌برتر را دارند. لیگ امسال به نسبت سال‌های گذشته خیلی جالب، جذاب و سخت شده است اما تیمی که در این مسابقات باهوش‌تر و کم‌اشتباه‌تر باشد می‌تواند به لیگ‌برتر صعود کند.

دیدگاه‌ها