کد خبر : 1386065 | 20 دی 1395 ساعت 11:51 | 35.7K بازدید | 1 دیدگاه

یک مدافع، درون دروازه تیم مطرح لیگ یکی!

راه آهن تهران علی رغم مشکلات فراوانی که در پیش رو دارد، به مسابقات در لیگ یک ادامه می دهد.

یک مدافع، درون دروازه تیم مطرح لیگ یکی!

به گزارش "ورزش سه" سرمربی راه آهن تهران در خصوص اتفاقات پیش آمده در بازی با گل گهر سیرجان که در نهایت منجر به شکست 5 بر یگ این تیم در برابر حریف شد، گفت: در هفته های قبل به دلیل مشکلاتی که پیش روی این تیم بود نتوانستیم با استفاده از تمامی نفرات اصلی به تمرین بپردازیم و شاید بهتر است بگویم تنها دو جلسه تمرین بود و دلیل آن هم این بود که تا روزهای آخر در تلاش بودیم که بازیکنانی را که به علت مشکلات مالی تمرینات را ترک کرده بودند را به تمرین برگردانیم و با این شرایط و با دوجلسه تمرین راهی مسابقه با گل گهر سیرجان شدیم.


فرشیداستحقاری در ادامه افزود: ضمنا علاوه بر این با مشکلات ثبت قرارداد بازیکنان جدید روبرو بودیم و این یعنی این که در بدترین شرایط باید بازی های برگشت را آغاز می کردیم.


وی افزود: در دیدار با گل گهر سیرجان متاسفانه قبل از آغاز بازی و در حال گرم کردن، دروازه بان اصلی ما از ناحیه دنده مصدوم شد و یک شوک منفی به تیم وارد شد و به همین خاطر خواستیم از دروازه بان جایگزین استفاده کنیم اما فدراسیون فوتبال به دلیل مسائل قانونی اجازه بازی به این بازیکن که بازیکن رده امیدهای خود باشگاه راه آهن است داده نشد و گلر اصلی ما با همان  شرایط و مصدومیت وارد بازی شد.

 

استحقاری در ادامه گفت: تا دقیقه 50 با نتیجه 2 بر 1 از حریف عقب بودیم و درحال فشار بر روی دروازه گل گهر بودیم تا گل مساوی  را بزنیم که ناگهان وحید عزیزی گلر اصلی ما مصدومیتش بالا گرفت و نتوانست به بازی ادامه بدهد و مجبور شدیم از دفاع وسط در درون دروازه استفاده کنیم.

 

سرمربی راه آهن تهران افزود: این موضوع باعث افت روحی شدید در تمامی بازیکنان شد و روحیه تیم حریف برای رسیدن به گل بالا رفت و هر توپ روی دروازه ما باعث گل حریف شد.


استحقاری در پایان سخنانش گفت: سوالی که برای ما وجود دارد این است که چطور دروازه بان ما که بازیکن تیم امید راه آهن نیز هست، در بازی گذشته در همین مسابقات لیگ یک مجوز بازی را دریافت نکرده و در مقابل ایرانجوان بوشهر به میدان رفته است ولی در این بازی اجازه ورود به زمین به او داده نشده است!

دیدگاه‌ها