کد خبر : 1386761 | 23 دی 1395 ساعت 13:05 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: نباید دیگر چنین اشتباهاتی کنیم

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس در مورد شرایط تیمش در دیدار برابر آتالانتا و صعود دشوار به مرحله بعدی کوپا ایتالیا صحبت کرد.

آلگری: نباید دیگر چنین اشتباهاتی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دیشب بیانکونری ها به زحمت و در حالیکه آتالانتا تلاش زیادی برای جبران گلهای خورده داشت و چند بار تا یک قدمی به تساوی کشاندن بازی پیش رفت، به مرحله بعدی صعود کردند.

 

آلگری گفت: "هر دو تیم بازی خوبی از خود ارائه دادند اما در اواخر بازی کیفیت بازی ما افت کرد و امکان داشت حتی گل تساوی را نیز دریافت کنیم. این بازی به ما نشان داد که تا آخرین لحظات امکان گل خوردن وجود دارد و نباید تا پایان بازی چنین اشتباهاتی انجام بدهیم.

 

 

1172585

 

 

آتالانتا اعتماد به نفس زیادی در زمین مسابقه داشت و تلاش زیادی برای گل زدن انجام داد پس ما صعود بسیار دشواری را به مرحله بعد تجربه کردیم. ما نباید هر بار که تیمی به دروازه ما حمله می کند این موضوع را پذیرفته و روی به بازی تدافعی آوریم. در بازی های اخیر این اتفاق به کرات برای ما رخ داده است و ما باید سعی کنیم جلوی آن را بگیریم. گرچه حریف بازی خوبی از خود ارائه داد اما ما نیز می توانستیم با سازمان دهی بیشتر به آتالانتا اجازه ندهیم موفق به زدن 2 گل بشود".

دیدگاه‌ها