کد خبر : 1386789 | 23 دی 1395 ساعت 14:52 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: فرشید باقری و عقیلی را می‌خواستیم

رضا مهاجری، سرمربی پدیده در نشست مطبوعاتی قبل از بازی سپاهان بیشتر درباره اهداف نقل و انتقالاتی تیم حرف زد.

مهاجری: فرشید باقری و عقیلی را می‌خواستیم 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره شروع مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: «رنگ و بوی شروع نیم فصل دوم نیست چون تعطیلات زیادی در طول نیم فصل داشتیم که کار بازیکنان و باشگاه را سخت کرد و فرصت کافی در تعطیلات نیم فصل نداشتیم. البته امیدواریم نیم فصل دوم بهتر باشیم.»


وی درباره نقل و انتقالات پدیده گفت: «سه بازیکن می خواستیم که توانستیم ویکروم را بگیریم که چون قبلا در ایران بازی کرده راحت تر با او کار می کنیم. شرایط جذب عقیلی سخت است.»


مهاجری درباره نیاز به مهاجم و خریدهای جدید گفت: «دنبال اسلامی بودیم که جذب تیم یکی شد. فرشید باقری و عقیلی رسانه ای شدند و ما دنبال گزینه های دیگری هستیم که تا قطعی نشود نام نمی بریم. تدابیر ما تدافعی نیست و جذب هافبک دفاعی به این معنی نیست که ما قصد دفاعی بازی کردن داریم.»


وی در پایان گفت: «سپاهان تیم شایسته ای است. شخصیت تیمی خوبی دارد سپاهان همیشه مدعی است. این کار ما را سخت می کند. هرچند ما آنها را در بازی رفت بردیم و برابر این تیم نیازمند تمرکزیم. هرچند درگیر کلاس ها بودم اما بردن سپاهان دور از دسترس نیست.»


مهاجری درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: «فرامرزی مصدومیت جزئی دارد.»


وی در پایان از عملکرد فنی تیمش دفاع کرد و گفت: «حتی در کلاس های مربیگری سایر دوستان از نوع بازی پدیده تعریف کردند و ما اگر از بعد روانی بتوانیم روی بازیکنانمان کار کنیم و از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم، نتایج بهتری خواهیم گرفت. هرچند سخت افزار در مشهد بسیار ضعیف است و ما در این مورد در مشهد به شدت کمبود داریم که همین مسائل باعث می شود بسیار اذیت شویم. توقعات باید منطقی باشد.» مهاجری همچنین با ابراز رضایت از کلاس های مربیگری سطح کلاس و مدرس آن را بالا توصیف کرد.

دیدگاه‌ها