کد خبر : 1387164 | 24 دی 1395 ساعت 18:18 | 113.1K بازدید | 0 دیدگاه

خبرهای خوبی در راه است؛

واکنش تیموریان به خبر بازگشت به استقلال

هافبک ماشین سازی با دریافت رضایت نامه برای به دست آوردن پیراهن تیم ملی راهی استقلال خواهد شد.

واکنش تیموریان به خبر بازگشت به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، آندرانیک تیموریان که بازی برابر فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر از ابتدا در ترکیب شاگردان کاظمی قرار نگرفته بود، دقیقه 73 جانشین حمید علی عسگری شد تا احتمالا آخرین بازی خود را با پیراهن ماشین سازی برگزار کند.


تیموریان که بعد از حضور در ماشین سازی جایگاه ثابت خود در ترکیب و اردوهای تیم ملی را از دست داد، در روزهای گذشته مذاکراتی با مدیرعامل و هیات مدیره این باشگاه برای دریافت رضایت نامه خود داشت که البته هنوز مدیران این باشگاه نظر نهایی خود را دباره تیموریان اعلام نکردند اما صحبتهای فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد نشان می دهد که تیموریان با بخشش مطالبات خود احتمالا به زودی از جمع ماشین سازان به مقصد استقلال جدا خواهد شد.

اعضای هیات مدیره ماشین سازی روز شنبه در جلسه خود درباره شرایط تیموریان تصمیم گیری خواهند کرد و احتمالا در پایان این جلسه مجوز صدور رضایت نامه تیموریان از سوی هیات مدیره صادر خواهد شد تا تیموریان برای سومین بار و این بار با هدف باز پس گیری پیراهن تیم ملی، راهی استقلال شود.

 

1173051

 

به نظر می رسد دریافت رضایت نامه از سوی مدیران ماشین سازی تنها گام باقی مانده برای حضور تیموریان در استقلال است و این بازیکن برخلاف دفعات قبلی، برای توافق با استقلال کار سختی ندارد؛ اتفاقی که باعث شده تا توجه این بازیکن و مدیر برنامه های او برای حضور در جمع بازیکنان استقلال معطوف به جدایی از ماشین سازی باشد. به همین دلیل مدیر برنامه های این بازیکن در واکنش به شایعات پیرامون این بازیکن و جلسه روز شنبه اعضای هیات مدیره تنها به ایراد یک جمله اکتفا می کند؛ روز شنبه خبرهای خوبی در راه است.

دیدگاه‌ها