کد خبر : 1387460 | 25 دی 1395 ساعت 17:15 | 94.5K بازدید | 0 دیدگاه

با استقلالی شدن تیموریان و چپاروف؛

بنزین سبز در استقلال پالایش نمی‌شود (عکس)

بازیکنان مسنی که این روزها در لیست منصوریان حضور دارند بعد از حضور در این تیم فضای بنزین سبز منصوریان را محدود خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب اولیه استقلال منصوریان یا به تعبیر خود او بنزین سبز، اتفاقی بود که باعث شد تا استقلال بحران زده در دیدار برابر سپاهان و نفت تهران، نمایشی متفاوت داشته باشد و با کسب 4 امتیاز از این دو بازی سخت، منصوریان دوباره از سوی مدیران استقلال رای اعتماد بگیرد.


استفاده از مجید حسینی، میلاد زکی پور، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، مجتبی حق دوست، محسن کریمی و بهنام برزای در ترکیب اولیه آبی ها در این دیدارها باعث شد تا استقلال با ارائه نمایشی قابل قبول حذف از جام حذفی را فراموش کند و البته صندلی منصوریان سفت تر شود. سرمربی آبی ها نیز که از این تصمیم خود بسیار راضی است، در اکثریت مصاحبه های خود از مزایای استفاده از این بازیکنان صحبت کرده و گفته که بنزین سبز برای او تا چه اندازه اهمیت دارد.

 

1173292


با این وجود اما تحرکات منصوریان در بازار نقل و انتقالات اتفاقی است که فضا را برای فعالیت این بازیکنان جوان تنگ خواهد کرد. استقلال با درخواست منصوریان این روزها فاصله کمی با عقد قرارداد با چپاروف 33 ساله و تیموریان 34 ساله دارد و با اضافه شدن احتمالی این دو بازیکن به رختکن استقلال، منصوریان برای نیمکت نشینی خریدهای تازه خود کار سختی دارد.

 

 

1173293


این دو بازیکن برای حضور در ترکیب اصلی استقلال به جمع آبی ها اضافه شدند و به نظر می رسد منصوریان هر دو این بازیکنان را برای حضور در ترکیب اصلی به خدمت گرفته است. اتفاقی که منجر به نیمکت نشینی بازیکنانی مانند فرشید اسماعیلی، مجتبی حق دوست و امید نورافکن خواهد شد تا بنزین سبز استقلال که در امتحان خود نمره قبولی گرفته اند، با حضور این بازیکنان به حاشیه رانده شوند.

دیدگاه‌ها