کد خبر : 1387910 | 27 دی 1395 ساعت 13:20 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

جوانان آینده داری به تیم اضافه کردم؛

مهابادی: تیمی را گرفتم که فانوس به دست بود

داوود مهابادی که به تازگی از هدایت تیم آلومینیوم کنار گذاشته شد، معتقد است که نتایج او با این تیم در تاریخ باشگاه بی سابقه است.

مهابادی: تیمی را گرفتم که فانوس به دست بود

به گزارش “ورزش سه"، تیم آلومینیوم اراک در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر با 12 امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در رتبه یازدهم قرار گرفتند. تساوی این تیم در مقابل استقلال اهواز در دیداری خانگی مدیران تیم آلومینیوم را به این جمع بندی رساند که با داوود مهابادی سرمربی تیم خود قطع همکاری کنند و امروز مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد. داوود مهابادی که با تیم گهر دورود موفق شده بود به مسابقات لیگ برتر صعود کند، نتوانست این موفقیت ها را همراه با تیم آلومینیوم اراک تکرار کند و جای خود را به پاشازاده داد.


داوود مهابادی که سابقه نشستن روی نیمکت فجر سپاسی و راه آهن در لیگ برتر و صعود با گهر دورود به لیگ برتر و حتی حضور با مس‌سرچشمه در پلی آف را در کارنامه دارد در گفت‌و گو با "ورزش سه" در مورد قطع همکاری با آلومینیوم اراک گفت:

آلومینیوم قبل از زمان حضور من هیچگاه نتایجی به این خوبی نگرفته و با نگاهی به کارنامه این تیم متوجه می‌شوید یا در پی بقا بودند یا در تکاپوی صعود به لیگ دسته اول از لیگ دو.
مدافع سابق استقلال افزود: سال گذشته تیمی را تحویل گرفتم که در آستانه حضور در جمع فانوس به دست ها بود اما در انتهای فصل بدون دغدغه در لیگ ماندیم. با آغاز نیم فصل دوم یکسری حواشی روی سکوها که کاملا خط‌دار و جانب‌دارانه بود شکل گرفت و در نهایت در حالی که ما تنها در روزی که 6 بازیکن اصلی را نداشتیم مقابل استقلال اهواز مساوی شدیم تا با خواست باشگاه و توافق طرفین و در حالی که شرایط برای ادامه همکاری مساعد نبود با این تیم قطع همکاری کنم.


مربی اسبق راه آهن در مورد اینکه آیا پیشنهادی دارد، گفت: بله چند تیم در نیم فصل با من به طور قانونی وارد مذاکره شدند و در حال حاضر پیشنهاداتی دارم اما به خاطر بازیکنان و مردم اراک ترجیح دادم در آلومینیوم بمانم. رزومه مربیگری من مشخص است و هر جا بوده ام در انتها یا مدعی صعود بودیم یا اینکه در جمع تیم ‌های بالای جدول قرار گرفتیم. همین امسال در جام حذفی پیکان را با تمام نفراتش در تهران حذف کردیم و سپاهان در اراک به سختی و در وقت‌های اضافه با تیم پرمهره خود توانست از سد ما بگذرد و راهی مرحله بعد شد که این نتایج در تاریخ باشگاه آلومینیوم بی نظیر است.


مهابادی ادامه داد: امسال در مدیریت هزینه باشگاه کمک فراوانی کردم و برخلاف سال گذشته با پولی که بابت جذب یک بازیکن داده بودند 3 بازیکن جوان و آینده‌دار و کار آمد به تیم اضافه کردم اما متاسفانه صداقت در فوتبال جایی ندارد. صابری زاده، خلج و سجاد کرمان بازیکنانی هستند که از تیم امید به تیم اصلی در زمان من اضافه شده اند و همینطور از تیم آلومینیوم محمد آقا جان پور و آرش قادری هم در تیم ملی جوانان حضور دارند.


وی در پایان گفت: چند سایت غیرموجه که فقط برای افراد خاصی مطلب می‌نویسند و معلوم الحال هستند در این چند روز مطالبی نوشتند که خلاف واقع بود و در پی شکایت و پیگیری قانونی این اکاذیب هستم. شک نکنید این موضوع را از طریق وکیل قانونی تا انتها دنبال خواهم کرد.

دیدگاه‌ها