کد خبر : 1388009 | 27 دی 1395 ساعت 18:27 | 60.9K بازدید | 0 دیدگاه

کدام‌‌‌پرسپولیسی‌‌بازی‌‌با‌گسترش‌را از‌دست‌‌‌می‌دهد؟

پرسپولیس در حالی به مصاف فولاد خوزستان در حساس‌ترین بازی این هفته خواهد رفت که در ترکیب این تیم هفت بازیکن در آستانه محرومیت حضور دارند.

کدام‌‌‌پرسپولیسی‌‌بازی‌‌با‌گسترش‌را از‌دست‌‌‌می‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، مهدی طارمی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، علی علیپور و وحید امیری بازیکنانی هستند که در صورت دریافت کارت زرد در دیدار برابر فولاد خوزستان از همراهی این تیم در هفته هجدهم مقابل گسترش فولاد محروم خواهند بود. این در حالی است که فرشاد احمدزاده که به دلیل کارت قرمز در این بازی غایب است نیز دو کارت دریافت کرده و در صورتی که بار دیگر در دیدارهای آتی این تیم کارت بگیرد محروم خواهد شد.

 

در ادامه نگاهی می‌اندازیم به شرایط بازیکنان در آستانه محرومیت پرسپولیس و احتمال دریافت کارت در این دیدار:


علیرضا بیرانوند
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس تاکنون دو کارت زرد در این بازی دریافت کرده است. او مقابل نفت تهران و سایپا در استادیوم آزادی کارت گرفته که هر دوی آنها به دلیل اتلاف وقت بوده است. این مساله نشان می‌دهد در صورتی که بازی به سود پرسپولیس در جریان باشد این احتمال وجود خواهد داشت تا او بار دیگر با کارت زرد داور مواجه شود. خصوصا اینکه این دیدار مقابل یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ برتر و در اهواز برگزار می‌شود و اگر داور بازی سختگیرانه با این اتفاق برخورد کند بعید نیست علیرضا بیرانوند دیدار برابر گسترش فولاد را از دست بدهد.


سیدجلال حسینی
مدافع میانی و کاپیتان سرخپوشان نیز در دیدار برابر سیاه جامگان و پیکان از داور کارت دریافت کرده است. این بازیکن نیز هر دو کارت خود را با توجه به اعتراض به عملکرد داوری و البته در دیدار برابر پیکان بعد از جا ماندن از بازیکن دریافت کرده است.
با توجه به حضور مهاجمانی مثل ساسان انصاری و اسماعیل شریفات در ترکیب فولاد خوزستان و البته جوی که همواره در اهواز علیه پرسپولیس وجود داشته بعید نیست سیدجلال حسینی نیز مجبور به دریافت کارت زرد شود.


مهدی طارمی
مهاجم آقای گل پرسپولیس در این فصل دو بار اقدام به گرفتن پنالتی کرده که با جریمه داوران به دلیل تمارض با کارت زرد مواجه شده است. طارمی که به سختی از این اتفاق شاکی است مسلما در این بازی بیرون از خانه ریسک گرفتن پنالتی شبهه دار را به جان نمی‌خرد تا احتمالا با کارت زرد جریمه شود. طارمی در فصل گذشته نیز بیشتر کارت‌های خود را با توجه به اعتراض به عملکرد داور و البته زعم آنها مبنی بر تمارض به پنالتی دریافت کرده است و باید دید در اهواز این ریسک را خواهد کرد یا خیر.


کمال کامیابی نیا
کامیابی نیا نشان داده با توجه به قدرت فیزیکی و شرح وظایفی که برانکو ایوانکوویچ برای او در نظر گرفته است، از بازی فیزیکی و دریافت کارت ابایی ندارد. کامیابی نیا که با 5 کارت زرد رکوردار دریافت کارت در بین بازیکنان پرسپولیس است، مطمئنا بیش از دیگر بازیکنان تیمش در خطر محرومیت دوباره از حضور پرسپولیس قرار دارد. البته با توجه به اینکه پرسپولیس در حال حاضر بازیکنی برای آلترناتیو او در اختیار ندارد برانکو ایوانکوویچ او را نسبت به دریافت کارت در این بازی توجیه خواهد کرد.


وحید امیری
بازیکن بی حاشیه پرسپولیس در دو دیدار مقابل استقلال خوزستان و سایپا از داور کارت دریافت کرد. او در اولین دیدار تیمش مقابل سایپا روی خطایی که روی شاه‌علیدوست انجام داد با کارت زرد مواجه شد و در ادامه در هفته نهم و برابر استقلال خوزستان نیز بار دیگر با خطا روی بازیکن حریف با کارت زرد مواجه شد تا نشان دهد علیرغم حضورش در پست تهاجمی با توجه به شیوه پرسینگ این تیم از انجام خطا ابایی ندارد و یکی از مهره‌هایی است که احتمال محرومیت از دیدار بعدی سرخپوشان در استادیوم آزادی برای او می‌رود.


محسن مسلمان
هافبک همه کاره‌ی پرسپولیس در میانه میدان دو اخطار قبلی خود را برابر گسترش فولاد و ماشین سازی دریافت کرد تا تقابل با نمایندگان تبریزی برای او عواقب داشته باشد. او در دیدار برابر گسترش فولاد با تکل روی داریوش شجاعیان به عنوان تکنیکی ترین بازیکن حریف از داور کارت گرفت و این اتفاق را در بازی برابر ماشین سازی و این بار مقابل کاخا تکرار کرد تا اکنون با دو کارت زرد به استقبال فولاد خوزستان برود. تیمی که در میانه میدان خود بازیکنان تکنیکی فراوانی دارد و بازی فیزیکی مسلمان می‌تواند احتمال محرومیت او را بالا ببرد.


علی علیپور
مهاجم شمالی پرسپولیس علیرغم حضوری کم در ترکیب پرسپولیس اما با دو کارت زرد در جمع بازیکنان در آستانه‌ی محرومیت قرار دارد. او اولین کارت خود را دیدار دربی و برابر استقلال تهران دریافت کرد. او در اولین دیدار از دور برگشت نیز با کارت زرد داور برابر سایپا مواجه شد تا اکنون در روزی که شانس زیادی برای بازگشت به ترکیب اصلی دارد با دو کارت زرد در آستانه محرومیت قرار داشته باشد.

دیدگاه‌ها