کد خبر : 1388189 | 28 دی 1395 ساعت 14:55 | 69.3K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد فولاد قابل ستایش است

برانکو: می‌خواهید به طارمی بگویم فوتبال بازی نکن؟

سرمربی پرسپولیس که فردا باید در دیدار حساس هفته هفدهم به مصاف فولاد برود، در نشست خبری اهواز به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

برانکو: می‌خواهید به طارمی بگویم فوتبال بازی نکن؟

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس که صدرنشین فعلی لیگ برتر محسوب می‌شود در آستانه دیدار حساس تیمش برابر فولاد در نشست خبری این بازی به تشریح شرایط سرخپوشان پرداخت و البته صحبت‎هایش را با تمجید از باشگاه فولاد آغاز کرد.


فولاد بازیکنان زیادی به فوتبال هدیه داده است


به تیم فولاد و فوتبال خوزستان تبریک می گویم که خدمات زیادی به فوتبال ایران کرده است. فوتبال ایران را در این چند سال دنبال می کنم و فولاد بیش از همه تیم‌های ایران به فوتبال ایران خدمت کرده است. از زمانی که من به ایران آمدم، شاهد تلاش فولاد بودم. از زمانی که این تیم برای بقا تلاش می‌کرد تا زمانی که چند بار قهرمان ایران شده است، این تیم صاحب یکی از بهترین آکادمی‌های فوتبال ایران است. فوتبال خوزستان بازیکنان زیادی را به تیم ملی ایران هدیه کرده است و جدیدترین کارشان هم ساخت استادیوم بسیار خوب در خوزستان است. همه این‌ها نتایج کار تیم‌های خوزستانی به خصوص فولاد است که باید بابت تلاش زیادی که می‌کنند تا بهره بیشتری به فوتبال ایران بدهند به آن‌ها تبریک بگویم.


تقابل سختی با بازیکن سابق و مربی فعلی فولاد داریم


بازی‌های فولاد و پرسپولیس همیشه جذاب بوده و البته نتایجش هیچ گاه از پیش معلوم نبوده است. البته در سال‌های اخیر فولاد در بازی‌های رودررو نتایج بهتری کسب کرده است. حالا بعد از مدت‌ها یک مربی بومی روی نیمکت فولاد نشسته و علی‌رغم اینکه سعداوی بازیکن سابق پرسپولیس بوده است، اما فردا بیشترین تلاشش را انجام می‌دهد تا تیمش موفق شود. فولاد به تدریج به فوتبال سنتی و معروف خوزستان بازمی‌گردد. با وجود اینکه تغییرات زیادی در این تیم ایجاد شده، اما تا اکنون نتایج خوبی کسب کرده و انتظار دارم فردا بازی ما بسیار زیبا باشد.


شرایط دو تیم قبل از بازی


فولاد تک مهره‌های زیادی دارد مانند عبدالله ناصری که اکنون بازیکن کلیدی این تیم است. این مسائل نشان می‌دهد که حریف فردای ما توانایی زیادی دارد. ما برای بازی با فولاد فرشاد احمدزاده را به خاطر محرومیت و رامین رضاییان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. آرام طبع هم در آستانه جدایی است اما سایر بازیکنان در رقابت برای حضور در جمع 11 بازیکن اصلی هستند.

 

نتیجه بازی با فولاد نامشخص است


شما خودتان از سابقه رقابت پرسپولیس و فولاد خبر دارید که نتایج رقابت آن هم نامشخص و در سال‌های اخیر هم نتایج فولاد در بازی‌های رودر رو بهتر بوده است. پس از سال‌ها یک مربی بومی به نام نعیم سعداوی روی نیمکت فولاد نشسته است. او زمانی بازیکن پرسپولیس بوده، اما فردا تلاش می‌کند تا برای تیم خودش بهترین نتیجه را بگیرد. به نظرم فولاد در حال بازگشت به سبک سنتی فوتبال در خوزستان است و علی‌رغم تغییرات زیادی که در این تیم به وجود آمده، اما نتایج خوبی هم گرفته است. فردا انتظار یک بازی زیبا را داریم که نتیجه آن نامعلوم است، اما بسیار زیبا خواهد بود. هر دو تیم تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین نتیجه را بگیرند. فولاد تیمی است که مهره‌های زیادی دارد و بازیکنانی مانند ناصری بارها بازیکن کلیدی آنها شده؛ همین نشانگر توانمندی و قدرت حریف فردای ماست. 


رضایت از بازیکنان تازه وارد


بازیکنان هدفمندی را برای پست‌هایی که می‌خواستیم گرفتیم. در بدو ورود این بازیکنان دیدید که سروش رفیعی با انجام دو تمرین عملکرد خوبی داشت، همچنین سامان نریمان جهان هم خوب بود.


چرا فولاد نماینده ای در تیم ملی ندارد؟


من خاطرات خوبی از بازیکنان خوزستانی دارم. آن سالی که بازیکنان فولاد به اردوی تیم ملی دعوت شدند، سال اولی بود که فولاد قهرمان لیگ برتر شد. همان‌طور که گفتم، خوزستان بازیکنان خوب زیادی به فوتبال ایران و تیم ملی عرضه کرده است. تیمی که بیشتر مواقع در لیگ قهرمانان آسیا هم بوده است، اما در این مورد که شما سؤال کردید من نمی‌توانم نظری بدهم و بستگی به نظر سرمربی تیم ملی دارد.


توصیه به طارمی برای تمارض در محوطه جریمه؟


باید این را درک کنیم که اینها بازیکن هستند و وقتی شما این موضوع را مطرح می‌کنید باید به این مسئله توجه داشته باشید. شما یک نمونه از همین موارد را که می‌گویید بیاورید تا داور گول خورده باشد و برای ما پنالتی گرفته باشد. با این حال می‌توانم هفت، هشت مورد بگویم که داور برای ما پنالتی سالم را نگرفته است. نمونه آخر آن هم بازی با سایپا بود که داور پنالتی ما را نگرفت. طارمی کارت زرد می‌گیرد و این اتفاق در حالی رقم می‌خورد که بعضی مواقع مستحق کارت گرفتن هم نبوده است. اینها بازیکن هستند، اما این‌طور نیست که فقط طارمی چنین کاری کند. شما می‌گویید که من به او توصیه کنم فوتبال بازی نکند؟! شما فکر می‌کنید تا به حال نشده بازیکنان فولاد خودشان را زمین بیندازند؟ این فوتبال است و آنها هم بازیکن هستند.

دیدگاه‌ها