کد خبر : 1388370 | 28 دی 1395 ساعت 23:40 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه کلوپ برای دیدار تکراری مقابل پلیموث

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، امیدوار است که تیمش در دیدار فردا شب مقابل پلیموث در جام حذفی، نمایشی مانند دیدار مقابل منچستریونایتد ارائه بدهد.

برنامه کلوپ برای دیدار تکراری مقابل پلیموث

 

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیدار قبلی مقابل پلیموث در آنفیلد نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی 0-0 برسد و به همین دلیل، کار به دیدار تکراری کشیده شد.

 

شاگردان کلوپ چند روز قبل در دیدار مقابل منچستریونایتد نمایش خوبی داشتند و در نهایت به تساوی 1-1 رضایت دادند. او اکنون امیدوار است که تیمش در دیدار فردا مقابل حریف کوچکش، همان عملکرد را تکرار کند.

 

کلوپ به خبرنگاران گفت:" بعد از بازی چیزهای زیادی شنیدم اما آنها واقعا یک نمایش دفاعی متمرکز داشتند و ما نتوانستیم از خط دفاعی شان عبور کنیم؛ بنابراین باید پلیموث را تحسین کرد.

 

 

1167207

 

 

نمی دانم برنامه آنها از ثانیه اول بازی این بود که عقب بنشینند یا نه اما این به خودمان بستگی داشت که کاری انجام بدهیم. نمی توانستیم صبر کنیم که آنها کاری انجام بدهند و ما بخواهیم ضدحمله بزنیم. گزینه هایی برای سرعت دادن به بازی وجود دارد اما ما از آنها استفاده نکردیم. ما قبلا در این مورد صحبت کردیم و دیدار فردا متفاوت خواهد بود.  

 

باید همانطور بازی کنیم که مقابل منچستریونایتد بازی کردیم. باید با شیوه بازی مان، جو ورزشگاه را خنثی کنیم. این هدف اصلی مان برای این دیدار است.

 

نمی توانیم به کاری که آنها انجام می دهند واکنش نشان بدهیم. آنها می توانند با همه بازیکنان شان دفاع کنند زیرا ما یک تیم لیگ برتری هستیم و آنها دسته دومی."

دیدگاه‌ها