کد خبر : 1388375 | 29 دی 1395 ساعت 01:02 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

صعود دشوار اینتر به یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا

اینتر با پیروزی 3-2 مقابل بولونیا در وقت های اضافه، به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا ایتالیا صعود کرد.

صعود دشوار اینتر به یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی در این دیدار ابتدا با دو گل از حریف پیش افتادند اما در ادامه تیم میهمان توانست این گل های خورده را جبران کند تا کار به وقت اضافه کشیده شود. در وقت های اضافه نرآتزوری به گل برتری رسید و در نهایت راهی مرحله بعد شد.

 

دو تیم بازی را با ضرباهنگ بالا آغاز کردند و در دقایق ابتدایی یکی، دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ها ایجاد شد اما گلی به ثمر نرسید.

 

در ادامه اینتری ها تا اندازه به تیم برتر میدان تبدیل شدند و حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند تا اینکه در دقیقه 33، توسط جیسون موریو به گل اول بازی رسیدند.

 

روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه بولونیا بود که موریو ارسال ژوائو ماریو را با یک ضربه برگردان تماشایی به گل تبدیل کرد.

 

 

1174116

 

 

در حالی که بازیکنان بولونیا به دنبال جبران گل خورده بودند، اینتر در دقیقه 39 به گل دوم رسید. این بار هم ژوائو ماریو بود که با یک پاس عالی به داخل محوطه جریمه، رودریگو پالاسیو را در موقعیت گلزنی قرار داد و او با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

تیم میهمان خیلی سریع به این گل واکنش نشان داد و 4 دقیقه بعد، اختلاف را به حداقل رساند. روی حرکت خوب دی فرانچسگو، جمایلی صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به مدافع اینتر، دور از دستان کاریسو وارد دروازه شد.

 

اینتر می توانست در ثانیه های پایانی نیمه اول به گل سوم برسد اما ضربه باربوسا با اختلاف کمی به بیرون رفت تا این نیمه با همان نتیجه 2-1 به پایان برسد.

 

نیمه دوم را اینتر بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، بازیکنان این تیم موقعیت های بهتری در دروازه حریف ایجاد کردند. حملات اینتر ادامه داشت اما در دقیقه 73، برخلاف جریان بازی این بولونیا بود که به گل رسید.

 

روی ارسال آدام ماسینا، توپ با عبور از مدافعان اینتر، روی تیر دوم به گادفرد دونسا رسید و او هم با یک ضربه سر قدرتمندانه، کار را تمام کرد.

 

 در دقایق باقی مانده، وقت های قانونی بازی اینتری ها تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری انجام دادند اما این اتفاق رخ نداد و کار به وقت اضافه کشیده شد.

 

وقت های اضافه با حملات بولونیا آغاز شد اما این بار این اینتری ها بودند که به گل سوم رسیدند. پاس عرضی ایکاردی در محوطه جریمه بولونیا، با دخالت مدافع حریف به کاندروا رسید و او هم با ضربه ای دقیق، حساب کار را 3-2 کرد.

 

در ادامه اینتری ها که نمی خواستند بار دیگر برتری شان را از دست بدهند، حملات بیشتری برای زدن گل های بعدی ترتیب دادند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و اینتر با همان نتیجه 3-2 راهی مرحله بعد شد.

دیدگاه‌ها