کد خبر : 1388452 | 29 دی 1395 ساعت 11:46 | 60.9K بازدید | 0 دیدگاه

تعلل در صدور رضایتنامه بختیار دردسرساز شد

کمک استقلال به پرسپولیس در جدال با فولاد!

تعلل در صدور رضایتنامه هافبک مازاد باعث شد تا استقلالی ها ناخواسته به حریف دیرینه خود در صدر جدول کمک کنند تا در بازی امروز برابر فولاد شانس بیشتری برای برد داشته باشد.

کمک استقلال به پرسپولیس در جدال با فولاد!

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی هافبک سرشناس و خرید گران قیمت تابستانی همان طور که پیش بینی می شد با قرار گرفتن در فهرست مازاد منصوریان از استقلال جدا شد آن هم بعد از یک نیم فصل اسفناک و ناامید کننده در این تیم پرطرفدار پایتخت.


اما در راه صدور رضایتنامه این بازیکن باشگاه استقلال تعلل عجیبی داشت تا جایی که با طول دادن این پروسه ناخودآگاه به رقیب دیرینه اش، پرسپولیس کمک کرد تا در بازی امروز برابر فولاد شانس بیشتری برای برد و سه امتیاز داشته باشد. اتفاقی که اگر رقم بخورد برای اولین بار اختلاف دو تیم مطرح پایتخت در جدول را به عدد 13 خواهد رساند.


استقلالی ها که خوب می دانستند مقصد بعدی هافبک مازادشان فولاد خوزستان است می توانستند با عجله در صدور رضایتنامه این بازیکن کمک کنند تا بختیار با دریافت کارت بازی امروز از ابتدا در ترکیب فولاد به مصدان رفته و مقابل پرسپولیس انگیزه های دو چندانی داشته باشد اما تعلل بی مورد باشگاه استقلال این فرصت را از بختیار و فولادی ها گرفت تا بعد از شکست برابر استقلال خوزستان طرفداران تیم آبی پوش پایتخت با استرس بیشتری مصاف امروز رقیب دیرینه و سنتی را تماشا کنند.

دیدگاه‌ها