کد خبر : 1388470 | 29 دی 1395 ساعت 13:17 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

نکاتی از ترکیب اصلی تیم سپاهان؛ 

رفت و برگشت‌های حاج صفی ادامه دارد

عبدالله ویسی، سرمربی تیم سپاهان فهرست یازده نفر اصلی خود را برای دیدار مقابل نفت تهران اعلام کرد؛ این در حالی است که نکاتی در این فهرست به چشم می آید.

رفت و برگشت‌های حاج صفی ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، در ترکیب اعلام شده از سوی ویسی باز هم شاهد حضور حاج صفی در پست دفاع چپ خواهیم بود، تا این بازیکن که در دیدار مقابل پدیده به پست هافبک چپ نقل مکان کرده بود، دوباره به پست تخصصی خود بازگردد. البته برخی از کارشناسان معتقدند که عملکرد ملی پوش تیم سپاهان در فاز تهاجمی موثرتر از کارهای دفاعی می باشد، اما به نظر می رسد ویسی به حاج صفی و عملکرد او در خط دفاعی اعتقاد بیشتری دارد.


یکی دیگر از نکات ترکیب طلایی پوشان قرار گرفتن مسعود حسن زاده در ترکیب اصلی این تیم می باشد؛ حسن زاده پس از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل ناموفق دوباره به اصفهان بازگشت تا این بار در تیم سپاهان به فوتبال خود ادامه دهد و ویسی امیدوار به تکرار روزهای خوب این بازیکن در اصفهان است.


غیبت رسول نویدکیا در ترکیب اصلی یکی دیگر از نکات فهرست سپاهان می باشد؛ نویدکیا در دیدار مقابل پدیده به دلیل پرداخت نشدن مطالبات سال گذشته اش در مشهد حاضر نشد. البته این بازیکن در فهرست 18 نفر سپاهان قرار دارد و مثل چند بازی اخیر که در نیمه دوم به میدان آمد، به نظر می رسد در این دیدار نیز با حل شدن مشکلاتش در نیمه مربیان به ترکیب سپاهانی ها اضافه شود.


گفتنی است در این دیدار جلال علی محمدی به دلیل سه کارته شدن غایب خواهد بود؛ همچنین شجاع خلیل زاده به دلیل درگیری در مسابقات جام حذفی در مقابل همین نفت تهران با 4 جلسه محرومیت مواجه شد و امروز دومین جلسه محرومیت خود را پشت سر می گذارد.

دیدگاه‌ها