کد خبر : 1388562 | 29 دی 1395 ساعت 17:10 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

هفته 17؛ همه‌چیز به سود پرسپولیس و برانکو

برای خوش بین ترین هواداران پرسپولیس ،این نکته که پرسپولیس با داشتن سخت ترین بازی در بین مدعیان بهترین نتیجه را گرفت ،باور کردنی نبود.

هفته 17؛ همه‌چیز به سود پرسپولیس و برانکو

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در روزی که پر از جوشش وغلیان بود ومی توانست به جای 3-0 برد 6-0 را هم ثبت کند ،فولاد را قهرمانانه برد .این فولاد همان تیمی بود که  برابر استقلال خوزستان قهرمان پارسال وپرسپولیس واستقلال وتراکتور سازی وسپاهان ونفت تهران در نیم فصل اول یا برنده شد ویا مساوی کرد .


پرسپولیس 3-0 برنده شد در حالی که سخت ترین رقیب را داشت،در همین هفته ،شش تیم بالای جدول هفته شانزدهم،تراکتور سازی با تیم افت کرده نفت آبادان 2-2 کرد .تیمی که در 7 بازی گذشته 5 بار باخت حالا تراکتور را متوقف کرد .


اما در ادامه مسابقات ذوب آهن برابر سایپا که هفته قبل به تیم 10 نفره پرسپولیس باخت 0-0 کرد ،استقلال مقابل تیم استقلال خوزستان که در 4 بازی قبل 3 بار باخته بود 2-1 باخت،پیکان مدعی برابر تیم ته جدولی صبا 1-0 باخت،فولاد هم چنان که گفتیم به صدرنشین جدول 3-0 باخت .


حالا پرسپولیس بیشترین فاصله را بین تیم اول ودوم جدول را در4 دوره گذشته مسابقات فوتبال لیگ برتر ثبت کرده است .بعد از قهرمانی استقلال در لیگ 91 بین تیم های مدعی در رتبه های اول تا چهارم 4 امتیاز نشده بود وپرسپولیس هم در حالی 4 امتیاز از تراکتور سازی فاصله گرفته  که در این فصل در بهترین حالت 2 امتیاز از تراکتور بالاتر رفته بود.


حالا پرسپولیس بهترین امتیاز در پایان هفته هفدهم را با 38 امتیاز به دست آورد و از امتیاز میانگین قهرمانی که 2 امتیاز به ازای هر بازی است 4 امتیاز بالاتر است و تراکتور هم در حالی مساوی کرده که باز هم با 34 امتیاز صاحب نصاب قهرمانی است اما با اختلاف 4 امتیاز ....

دیدگاه‌ها