کد خبر : 1388573 | 29 دی 1395 ساعت 17:29 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاظمی: قطعا در لیگ می مانیم

سرمربی ماشین سازی ادعا می کند اشتباه های داوری روی نتیجه بازی تیمش برابر گسترش فولاد موثر بود.

کاظمی: قطعا در لیگ می مانیم

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی در نشست خبری بعد از بازی با گسترش فولاد پاسخ خبرنگاران را داد:


موقعیت های خوبی داشتیم
داشتیم به هدفمان می رسیدیم و شما دید که شانس پنالتی هم داشتیم. در بازی های گذشته شانس های پنالتی مان را یکی پس از دیگری از دست دادیم. در هر بازی اخطار می گیریم و البته اخطار به حریف می دهیم. چیزی که واضح است تیم ما نسبت به گذشته بهتر شده است.


 گل اول را با اشتباه خودمان خوردیم
گل اول را روی اشتباه خودمان دریافت کردیم ولی من در مورد گل دوم حرفی ندارم. به تیم گسترش فولاد تبریک می گویم ولی ما در فوتبال باید با خیلی ها بجنگیم. این واقعیت فوتبال ما است. فقط بحث فنی نیست و باید آماده باشیم. متاسفانه در 4 بازی که من روی نیمکت ماشین سازی نشسته ام در 3 بازی از داوری متضرر شده ایم و حالا دیگر فرقی ندارد که کارشناسان داوری چه چیز می گویند چون چیزی برای ما تغییر نمی کند. حمید علی عسگری روی زمین می افتد و داور خطا نمی گیرد. من به آنالیز داوری کاری ندارم و آنچه واضح است این است که تیم ما بهتر شده است.


صد در صد در لیگ برتر می مانیم
صد در صد در لیگ برتر می مانیم. مطمئن باشید هم در لیگ می مانیم و هم رتبه مان در جدول خیلی بهتر از این خواهد شد. مطمئن باشید رتبه ما خیلی بهتر از تیم هایی می شود که به حاشیه خواهند رفت.
 

حق اعتراض به داور نداریم
من امروز هم به بازیکنانم گفتم که حق اعتراض به داور ندارید، سوت داور را من و بازیکنان نمی توانیم برگردانیم اما می توانیم اشتباهات خودمان را جبران کنیم و مطمئن باشید تلاش می کنیم اشتباهات مان را جبران کنیم. سوت داور بر نمی گردد و هر بازیکنی که به خاطر اعتراض کارت بگیرد 50 میلیون تومان جریمه می شود و ما این جریمه را اعمال می کنیم.
 

دلیل کارت گرفتن گردانی و کاخا
گردانی به خاطر اعتراض به داور و کاخا با اولین خطا کارت گرفت. من نمی خواهم داور را آنالیز کنم ولی داور می توانست در چند صحنه زمانی که ما فشار می آوردیم به بازیکنان گسترش کارت بدهد که من کاری ندارم آیا به آنها کارت داد یا نه.
 

با 4 بازی نمی شود هماهنگ شد
با 4 بازی نمی شود هماهنگ شد و ما تازه 2 بازی است که شرایط بهتری را پیدا کرده ایم. شما از هفته بیست و پنجم تیم و نتایج را ببینید. فیفا می گوید هر تیم نیاز به 100 ساعت زمان برای تمرین دارد. آیا من 100 ساعت زمان داشته ام؟ در این فاصله فشردگی لیگ برتر ما اصلا زمان برای تمرین کردن نداریم. همین که بازیکنان ما صحبت های تئوری پایه تخته را آموخته اند من از آنها ممنون هستم.
 

از تماشاگران تشکر می کنم
از تماشاگران تیمم تشکر می کنم. آنها می بینند داوران علیه ما سوت می زنند. کارشناسی های برنامه های تلویزیونی 30 ثانیه بازی را نشان می دهند و دیگر نمی بینند در طول 90 دقیقه داور چه سوت های می زند. تماشاگران همه چیز را می بینند و همین می شود که ناراحت می شوند. ما به کمیته داوران نامه اعتراض آمیز زدیم و نتیجه اش بازی امروز بود. (با خنده)

دیدگاه‌ها