کد خبر : 1388576 | 29 دی 1395 ساعت 18:24 | 96.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت شماره یک رکوردشکن به اوج

نعمتی به اسم علیرضا بیرانوند (عکس)

12 بازی و3 گل خورده یعنی هر 360 دقیقه یک گل دریافتی که در تاریخ فوتبال لیگ ایران کم سابقه است .

به گزارش "ورزش سه"، البته این آمار را باید در پایان لیگ با سالیان گذشته مرور کرد اما وقتی این امار را با تیم های معادل و گلر های مورد بررسی مقایسه می کنیم متوجه تفاوت ها خواهیم شد .اگر بهترین گلر های لیگ در 10 سال گذشته ودر ثبت رکورد های این چنین ،نیلسون وخسوس بوده اند. امسال او در 12 بازی 3 گل خورده. آماری که کار او را در مقطع زمانی برابر از خسوس ونیلسون بهتر نشان می دهد. البته دیگر گلر پرسپولیس هم در 5 بازی 2 گل خورده است تا آمار او هم مورد توجه باشد.رادوشویچ در 5 بازی و450 دقیقه 2 گل خورده است .
بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر فولاد  هم روز خوبی داشت .او ضمن مهار بی گفتگوی توپهای بلند ارسالی از جناحین در فازهای تک به تک وحملات همه جانبه حریف استادی کرد ،جمع کردن توپ از روی خط ومهار فوق العاده با پا در موقعیت تک به تک برابر مهاجم تیم فولاد که ساسان انصاری بود ،باعث شد تا فوتبال ملی ایران روی برتری آخرین بازیکن موقعیت دفاعی خودیعنی بیرانوند خیالی جمع ومطمئن داشته باشد .


بازی خوب بیرانوند در درون دروازه باعث شد حمله وران پرسپولیس با خیال راحت به حمله پرداخته واگر اشتباهات مشکوک داور نبود. پرسپولیس می توانست صاحب گلی دیگر ویک پنالتی شود  وبازی را در خانه حریف 5-0 ببرد. برد قدرتمندانه ای که با قدرت گلر وخط دفاعی آغاز شد .شاید اگر در موقعیت 2-0 بیرانوند دچار اشتباهی می شد پرسپولیس امروز به جای برد 3-0 برد 2-1 داشت وحتی مساوی می کرد!

 

1174257

دیدگاه‌ها