کد خبر : 1388837 | 30 دی 1395 ساعت 17:04 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌گهرسیرجان0-0 مس کرمان؛

یک امتیاز آرمانی برای مس کرمان

تیم فوتبال مس کرمان در روزی که آرمان شهدادنژاد در دروازه‌ی این تیم درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و دو موقعیت تک به تک عالی حریف را دفع کرد به یک امتیاز از بازی سخت خود در سیرجان دست پیدا کرد.

یک امتیاز آرمانی برای مس کرمان

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال مس کرمان در روزی که آرمان شهدادنژاد در دروازه‌ی این تیم درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و دو موقعیت تک به تک عالی حریف را دفع کرد به یک امتیاز از بازی سخت خود در سیرجان دست پیدا کرد.

 

منصور ابراهیم‌زاده برای این بازی تیم خود را با ترکیب آرمان شهدادنژاد، علیرضا ابراهیمی، مجید ایوبی، بهنام داداش‌وند، وحید اسماعیل‌بیگی، حسین تهامی، احمد زنده‌روح، احسان پورشیخعلی، مهدی تیکدری، مجتبی محبوب‌مجاز و مهدی دغاغله به زمین فرستاد.

 

دو تیم کاملا با احتیاط برابر یکدیگر قرار گرفتند و این از عدم تمایل دو تیم به حمله‌ی همه جانبه برروی دروازه‌ی یکدیگر کاملا مشخص بود.

 

آنچه که هواداران مس را در این بازی کاملا امیدوار کرد، آمادگی بالای آرمان شهدادنژاد در دروازه‌ی مس بود که در دقیقه‌ی 32 با یک واکنش عالی ضربه‌ی آزاد بازیکنان گل‌گهر را برگشت داد تا کرمانی‌ها از حفظ دروازه‌ی خود در این بازی مطمئن شوند.

 

در نیمه‌ی اول دو تیم به صورت جسته و گریخته حملاتی روی دروازه‌ی یکدیگر داشتند از جمله شوت احمد زنده‌روح در دقیقه‌ی 42 به سمت دروازه‌ی گل‌گهر اما بازی دو تیم در نیمه‌ی اول کاملا محتاطانه و بر مبنای حفظ دروازه‌ی خودی بود و از همین رو بازی دو تیم در نیمه‌ی اول چندان تماشاگرپسند نشد.

 

در نیمه‌ی دوم کیانوش میرزایی جانشین پورشیخعلی در ترکیب تیم مس شد و دو تیم به مراتب تحرک بیشتری در زمین یکدیگر نشان دادند.

 

اما این بازی بازهم محل درخشش آرمان شهدادنژاد در دروازه‌ی مس بود که در دقیقه‌ی 60 بازی با رشادت یک موقعیت تک به تک را از مهاجمان حریف دفع کرد تا دروازه‌ی مس بسته بماند.

 

سه دقیقه‌ی بعد مسی‌ها تا آستانه‌ی فرو ریختن دروازه‌ی گل‌گهر پیش رفتند اما مدافعان این تیم توپ بازیکنان مس را از روی خط دروازه‌ی خود برگشت دادند تا بازی صفر بر صفر باقی بماند.

 

در حالی که میزبان برای رسیدن به گل بیشتر تمایل داشت بازهم در دقیقه‌ی 70 این شهدادنژاد بود که یک موقعیت تک به تک دیگر را مهار کرد تا ستاره‌ی این بازی باشد.

 

در دقایق رو به پایان بازی رضا ستاری به جای تیکدری و حامد محمودی نیز به جای دغاغله به زمین آمدند تا در نهایت در روزی که بازی از موقعیت گل زیاد و سرعت بالا بهره‌مند نبود، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دهند.

 

متاسفانه کیفیت چمن مصنوعی ورزشگاه گل‌گهر نسبت به سال قبل خود افت فاحشی داشت و همین سبب شده بود که هر دو تیم برای ارایه بازی زیبا با مشکل روبرو شوند.

 

با این یک امتیاز مس کرمان از 20 بازی خود 30 امتیازی شد و در رده‌ی هشتم جدول رده‌بندی لیگ دسته یک قرار گرفت.

دیدگاه‌ها