کد خبر : 1388936 | 01 بهمن 1395 ساعت 14:11 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

مثلث قهرمانی سایه به سایه هم پیش می روند؛

سه امتیاز حیاتی آینده‌سازان در سیرجان

هفته پانزدهم لیگ برتر بانوان فوتبال ایران با پیروزی مهم آینده سازان میهن نجف آباد در خانه صدرنشین به پایان رسید، دیداری مکه می تواند در تعیین قهرمان لیگ تاثیر بسزایی داشته باشد.

سه امتیاز حیاتی آینده‌سازان در سیرجان

به گزارش "ورزش سه"، بازی های هفته پانزدهم لیگ برتر بانوان در حالی آغاز شد که حساس ترین بازی نیم فصل دوم بین تیم های شهرداری سیرجان و آینده سازان میهن نجف آباد، یکی از اصلی ترین دیدارهای آن محسوب می شد. 


این بازی که در ورزشگاه تختی سیرجان برگزار شد، در نهایت با یک گل به سود آینده سازان میهن نجف آباد به پایان رسید تا تیم اصفهانی، مهم ترین دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و خود را به کورس مدعیان کسب قهرمانی برساند. نجف آبادی ها که هفته گذشته را به استراحت پرداختند و در دیداری حاضر نشدند در این بازی به مصاف تیمی که رفتند که با 32 امتیاز در رده اول جدول قرار داشت و آنها برای رسیدن به شهرداری سیرجان نیاز داشتند هر سه امتیاز این بازی را برای خود کنند، سه امتیازی که به دست آوردن آن در خانه حریف بسیار دشوار بود اما این تیم توانست با تنها گل صفورا جعفری بازی را به سود خود به پایان برساند و با 32 امتیاز سایه به سایه شهرداری سیرجان حرکت کند. آنها اکنون با تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند. 

 

1174572


نکته مهم برای آینده سازان، تعداد بازی کمتر این تیم نسبت به شهرداری سیرجان و شهرداری بم است، آنها در حالی به رقبای خود نزدیک شدند که تاکنون 12 بازی را به انجام رساندند، این در حالیست که شهرداری سیرجان با 13 دیدار و 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. 


بازی مهم دیگری که امروز برگزار شد بین تیم های شهرداری بم و همیاری ارومیه بود، دیداری که با برتری بمی ها به پایان رسید تا این تیم 34 امتیازی شود و با یک بازی بیشتر از آینده سازان در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. همیاری ارومیه نیز با 16 امتیاز که پیش از این داشت در رده پنجم جدول باقی ماند. 


پالایش گاز ایلام که تیم رده چهارمی جدول رده بندی محسوب می شود امروز در ورزشگاه تختی ایلام با تیم راه یاب ملل سنندج روبه رو شد و توانست به پیروزی پرگل سه بر صفر دست پیدا کند تا کماکان با 25 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی باقی بماند. سنندجی ها نیز با 13 امتیازی که پیش از این داشتند در ششم جدول رده بندی قرار گرفتند. 


دو تیم استقلال خوزستان و قشقایی شیراز نیز در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند، خوزستانی ها اکنون دو امتیازی شدند تا همچنان به عنوان تیم قعرنشین جدول رده بندی محسوب شوند و شیرازی ها نیز با این یک امتیاز 11 امتیازی شدند تا در رده هفتم جا خوش کنند.  


ذوبی ها هم در ورزشگاه فولادشهر از تیم خیبر خرم آباد پذیرایی کردند، دیداری که پس از برتری دو بر یک تیم میزبان در دقیقه 82 نیمه کاره ماند و کادرفنی تیم خیبر دستور به خروج تیم شان از میدان دادند تا در روزهای آینده درباره آن تصمیم گیری شود، پیش از برگزاری این دیدار ذوبی ها و تیم خیبر با 9 و 2 امتیاز در هشتم و نهم جدول رده بندی قرار داشتند. 

 

 

*نتایج کامل دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

 


شهرداری سیرجان صفر - آینده‌سازان میهن نجف‌آباد یک


همیاری ارومیه صفر - شهرداری بم یک


ذوب‌آهن اصفهان 2 - خیبر خرم‌آباد یک (نیمه کاره)


پالایش گاز ایلام 3 - راه‌یاب ملل سنندج صفر


استقلال خوزستان صفر - قشقایی شیراز صفر

 

 

 

(عکس ها: آریا جعفری)

 

 

دیدگاه‌ها