کد خبر : 1389148 | 02 بهمن 1395 ساعت 10:36 | 109.1K بازدید | 16 دیدگاه

با عقد قرارداد ٦ ماهه

رسمی: تیموریان به استقلال بازگشت

بالاخره بعد از حرف و حدیث های فراوان کاپیتان تیم ملی آبی پوش شد.

رسمی: تیموریان به استقلال بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، آندرانیک تیموریان که هفته گذشته با استقلال به توافق رسیده بود، تا امروز قراردادی با این تیم امضا نکرده بود اما او امروز با حضور در محل باشگاه قرارداد خود را امضا کرد. گفته می شد دلیل طولانی شدن مراحل عقد قرارداد آندو پشت سرگذاشتن تست پزشکی بود که کاپیتان تیم ملی بعد از پشت سرگذاشتن این مراحل امروز رسما قرارداد خود را با آبی های تهرانی به ثبت رساند. 


سرمربی استقلال به دلیل این که تیمش در میانه زمین به یک رهبر نیاز داشت تصمیم گرفت با آندرانیک تیموریان قرارداد امضا کند و حالا باید دید آیا آبی ها با حضور او می توانند نتایج تلخ ابتدای فصل را فراموش کنند یا نه. اما حضور در استقلال برای آندرانیک تیموریان انگیزه های خاصی دارد. آندو بعد از سال ها حضور در تیم ملی برای بازی با سوریه به این تیم دعوت نشد تا عده ای بر این گمان باشند کار هافبک 33 ساله در رده مالی تمام شده است.  آندرانیک تیموریان در 2 نیم فصل حضور در سایپا و ماشین سازی شرایط خوبی را تجربه نکرد و کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرد اما استقلال می تواند شروع دوباره ای برای این هافبک ملی پوش باشد. آندو انگیزه زیادی دارد که بتواند با حضور در استقلال دوباره به تیم ملی دعوت شود و اولین بازیکن در تاریخ فوتبال ایران لقب بگیرد که موفق شده 3 جام جهانی را تجربه کند.

 

1174723

 

آندرانیک تیموریان با 101 بازی ملی یکی از موفق ترین لژیونرهای تاریخ فوتبال ایران است که تجربه بازی در بولتون، فولام و بارنزلی را دارد و حالا امیدوار است با حضور در استقلال بتواند بار دیگر روزهای خوب فوتبالش را تجربه کند.

 


قرارداد آندرانیک تیموریان ٦ ماهه است و قرار است در پایان فصل طرفین در مورد تمدید قرارداد به توافق برسند. آندرانیک تیموریان از روز دوشنبه در تمرین استقلال شرکت می کند و می تواند در بازی با پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر در ترکیب استقلال به میدان برود.

 

با پیوستن آندو به استقلال به نظر می رسد منصوریان با جدایی فرشید باقری موافقت خواهد کرد و این بازیکن می تواند در فاصله باقی مانده تا پایان  نقل و انتقالات راهی تیم دیگری شود.

دیدگاه‌ها