کد خبر : 1389211 | 02 بهمن 1395 ساعت 17:45 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

تصمیم نهایی ویدال برای ادامه حضور در بارسا

الکس ویدال، مدافع راست بارسلونا بر سر اینکه در همین نقل و انتقالات زمستانی، جمع آبی اناری ها را ترک کند یا به حضورش ادامه دهد، تردیدهایی جدی دارد.

تصمیم نهایی ویدال برای ادامه حضور در بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ویدال تابستان 2015 با نظر مستقیم لویئس انریکه از سویا به بارسا منتقل شد؛ اما نتوانست جایگاه مناسبی در این تیم برای خود پیدا کند.

او در مقطع پایانی فصل گذشته اغلب از فهرست 18 نفره خارج می ماند و این روند حتی امسال با وجود جدایی دنی آلوس نیز ادامه داشته است. انریکه، سرجی روبرتو را به ویدال ترجیح می دهد و این برای مدافع 18 میلیون یورویی بارسا گران تمام شده است.

 

 

1155966

 

 

ویدال هفته گذشته پس از مدت ها غیبت، برابر لاس پالماس به میدان رفت و یک گل نیز به ثمر رساند؛ اما در بازی برابر سوسیداد در کوپا دل ری بار دیگر از فهرست خارج ماند. به ادعای مارکا، اطرافیان ویدال به وی توصیه کرده اند که در بارسلونا بماند و اگر قصد جدایی دارد، در نقل و انتقالات تابستانی این کار را انجام دهد.

 

به نظر می رسد که ویدال به فاصله 10 روز تا پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی، متقاعد شده که از بارسلونا جدا نشود. افت محسوس سرجی روبرتو که او را مثل اوایل فصل از قالب یک بازیکن غیر قابل جانشین خارج کرده و همچنین ابهام در تمدید قرارداد لوئیس انریکه، از دلایلی هستند که ویدال را به ماندن در بارسا تا فصل تابستان متقاعد کرده اند.

دیدگاه‌ها