کد خبر : 1389224 | 02 بهمن 1395 ساعت 18:30 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

پیولی: اینتر را به دوران اوجش بر می گردانم

سرمربی اینتر که چندی پیش هدایت این تیم را به دست گرفت، عنوان کرد می‌خواهد اینتر را به دوران اوج خود بازگرداند.

پیولی: اینتر را به دوران اوجش بر می گردانم

به گزارش"ورزش سه"، اینتر بعد از رفتن ژوزه مورینیو روزگار خوبی نداشته است. در سال‌های اخیر برای این تیم حتی راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا نیز  سخت شده است.

بعد از چندین مربی که به این تیم آمدند، اکنون نوبت به یک سرمربی باتجربه ایتالیایی یعنی استفانو پیولی رسیده که با نظر اریک توهیر، مالک اندونزیایی این تیم، به اینتر بیاید و جانشین فرانک دی‌بوئر در این تیم شود. به نظر می‌رسد این مربی در حال رساندن نرآتزوری به ساحل آرامش است.

 

 

1164619

 

 

پیولی درباره کار در اینتر گفت:‌« اکنون می‌توانم بگویم بازیکنان اینتر همان نگرشی که به دنبال آن بودم را پیدا کردند و توانستند خودباوری داشته باشند. از بازیکنان و امکاناتی که اینجا در اختیار دارم، خیلی خوشحال هستم. به خوبی خودمان را برای بازی یکشنبه آماده کردیم. بازی سختی برابر پالرمو داریم و می خواهیم به روند مثبت خودمان ادامه بدهیم. می‌خواهیم تمرکز داشته باشیم و بتوانیم تا جایی که ممکن است، دیدارهای خودمان را با برد به پایان برسانیم. »

 

پیولی اضافه کرد:« از حالا نمی‌توانم قول بدهم در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان کسب خواهیم کرد. بازی‌های زیادی باقی مانده است. باید امتیازات زیادی جمع آوری کنیم. هر وقت به پایان فصل نزدیک‌تر شدیم، می‌توانیم درباره آینده تیم صحبت کنیم ولی چیزی که می‌توانم قول بدهم این است که می خواهم یک اینتر بزرگ بسازم. تیمی بزرگ که بتوانم برای قهرمانی در همه رقابت ها تلاش کند.»

دیدگاه‌ها