کد خبر : 1389299 | 02 بهمن 1395 ساعت 18:38 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

حاج محمدی – عمران زاده؛

هم‌تیمی‌های آبی‌پوش رقیب هم شدند

دو تیم صبای قم و ماشین سازی تبریز در شرایطی برابر هم قرار می گیرند که حنیف عمران زاده و امین حاج محمدی دو بازیکن فصل گذشته استقلال مقابل هم قرار خواهند گرفت.

هم‌تیمی‌های آبی‌پوش رقیب هم شدند

به گزارش "ورزش سه"، امین حاج محمدی و حنیف عمران زاده دو بازیکنی هستند که در فاصله چند ماه و به شیوه های مختلف در فهرست خروجی استقلال قرار گرفتند و راه خروج از این تیم را در پیش گرفتند.


حنیف عمران زاده مدافع سابق تیم استقلال چند فصل را در این تیم پشت سر گذاشت و با ورود علیرضا منصوریان راهی جز خروج برایش نماند تا به لیگ آزادگان و تیم خونه به خونه برود؛ عمران زاده در نهایت پس از یک نیم فصل ناموفق در لیگ آزادگان از این تیم جدا شد و شاگرد صمد مرفاوی در صبای قم شد.


در سوی دیگر امین حاج محمدی با شرایط متفاوتی مجبور به ترک استقلال شد. این بازیکن در نیم فصل اول با قرارداد میلیاردی در استقلال ماندنی شد ولی هیچ گاه فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد تا پس از انتقادات فراوانی که نسبت به مبلغ قرارداد او وجود داشت، استقلال را ترک کند و راهی ماشین سازی بشود.


حالا این دو بازیکن که سال گذشته در ترکیب استقلال همراه با هم به میدان می رفتند پس از پشت سر گذاشتن ماجراهای متفاوت، در ترکیب  دو تیم از شهر تبریز و قم به میدان خواهند رفت و به احتمال زیاد نقش مهمی در عملکرد دفاعی دو تیم بر عهده خواهند داشت.

دیدگاه‌ها