کد خبر : 1389343 | 02 بهمن 1395 ساعت 20:31 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور بازیکنی از کشور همسایه؛

پیکان پرتماشاگر می شود

در روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر پیوستن یک بازیکن افغانستانی به تیم پیکان وجود داشته است؛ اتفاقی که می تواند بر افزایش تعداد تماشاگران این تیم تاثیر مستقیم داشته باشد.

پیکان پرتماشاگر می شود

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی سرمربی تیم پیکان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر تراکتورسازی تبریز در مورد به خدمت گرفتن بازیکنی از کشور افغانستان به خبرنگاران گفت:« قرار است ظرف روزهای آینده یک بازیکن افغان را به مجموعه خود اضافه کنیم که این حضور از جنبه‌های مختلف و بهره‌مندی از آن، سیاست باشگاه است».

از صحبت های مجید جلالی این چنین بر می آید که برای باشگاه پیکان علاوه بر بحث فنی، حضور تماشاگران کشور همسایه نیز اهمیت دارد. پیکان بازی های خانگی خود را در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می کند و در حال حاضر از بازی های خانگی این تیم با طرح ها و جوایزی که در نظر گرفته شده نزدیک به 1000 نفر بازدید می کنند.

اخیرا اویس عزیزی گلر تیم ملی افغانستان به تمرینات تیم نفت تهران آمد و حضور او با استقبال هواداران کشورش همراه شد. "فیص شایسته" کاپیتان تیم ملی افغانستان بازیکنی است که مورد نظر مجید جلالی برای اضافه شدن به ترکیب پیکان است. شایسته به عنوان محبوب ترین چهره ورزشی سال گذشته در افغانستان انتخاب شده است و همین شهرت و محبوبیت می تواند عده زیادی از هوادارانش را به ورزشگاه شهدای شهر قدس روانه کند.

 

دیدگاه‌ها