کد خبر : 1389386 | 03 بهمن 1395 ساعت 01:13 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی شیرین ناپولی در خانه میلان

ناپولی با پیروزی 2-1 در خانه میلان، جایگاهش در رتبه سوم جدول سری A را تثبیت کرد.

پیروزی شیرین ناپولی در خانه میلان

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ناپلی ها در همان دقایق ابتدایی دو بار به گل رسیدند و تک گل یورای کوچکا هم نتوانست مانع از شکست روسونری در این دیدار شود.

 

بازیکنان ناپولی بازی را طوفانی آغاز کردند و تنها 10 دقیقه از بازی سپری شده بود که 2-0 پیش افتادند. ابتدا در دقیقه 6 و روی یک ضدحمله سریع، پاس مرتنس پشت محوطه جریمه به اینسینیه رسید و او هم با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

1174947

 

 

سه دقیقه بعد ناپلی ها بار دیگر به گل رسیدند. این بار هم دریس مرتنس در نقش گلساز ظاهر شد و روی پاس عالی او، خوسه کایخون با ضربه ای تماشایی، توپ را از بین پاهای جانلوئیجی دوناروما، وارد دروازه کرد.

 

بعد از این گل بازی متعادل تر شد و میلانی ها هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشتند اما باز این ناپولی بود که می توانست به گل برسد اما واکنش دوناروما، دروازه روسونری را نجات داد.

 

در دقایق پایانی نیمه اول فشار حملات میلانی ها بیشتر شد و سرانجام در دقیقه 37 توسط کوچکا به گل رسیدند. اشتباه جورجینیو در میانه میدان، توپ را  نصیب ستاره اسلوونیایی میلان کرد و او هم بعد از ورود به محوطه جریمه، توپ را به گوشه دروازه فرستاد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

 

 

1174948

 

 

دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی موقعیت های خوبی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

 

در ادامه میلانی ها که نیاز به زدن گل داشتند، فشار بیشتری روی دروازه ناپولی وارد کردند اما نتوانستند از برتری شان استفاده کنند و بازی با همان نتیجه 2-1 به سود ناپولی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها