کد خبر : 1389438 | 03 بهمن 1395 ساعت 11:32 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

حذف اندی ماری از رقابت‌های اوپن استرالیا

اندی ماری، تنیسور شماره یک جهان با شکست مقابل میشا زوارف، تنیسور شماره پنجاه در دور چهارم اوپن استرالیا، از این رقابت ها حذف شد.

حذف اندی ماری از رقابت‌های اوپن استرالیا

 

به گزارش "ورزش سه"،  در حالی که نوواک جوکوویچ، رقیب اصلی ماری در دور دوم رقابت ها با شکست مقابل دنیس ایستومین حذف شده بود، کنار رفتن اندی ماری که به عنوان تنیسور شماره یک جهان پا به این رقابت ها گذاشته بود مطمئنا یکی از تلخ ترین روزهای دوران ورزشی اش را رقم خواهد زد.

 

زوارف که در بیشتر دوران ورزشی اش تنیسور شاخصی نبوده، به نظر نمی‌رسید بتواند کار را برای ماری سخت کند و مشکلی برایش به وجود آورد. در ماه اکتبر، او حتی در بین 100 تنیسور برتر جهان هم نبود ولی در تورنومنت چین خوش درخشید و ناگهان به سرعت پله های رنکینگ را درنوردید.

 

1174995

 

 

وقتی ماری اولین سرویس زوارف را تبدیل به امتیازی برای خود کرد، انتظار می‌رفت ادامه بازی نیز به همین شکل پیش برود. با این حال ماری نتوانست به عملکردش ادامه دهد و زوارف به خوبی می‌دانست در چه مسیری گام بر می‌دارد. او به نقطه ضعف های ماری که ضربات دومش بود آگاه بود و به خوبی توپ را به نقاطی می انداخت که ماری را دچار مشکل کند.

 

1174994

 

 

ماری در ست اول مغلوب زوارف شد ولی در ست دوم موفق شد با نتیجه 7-5 پیروز شود. با این حال  در ادامه زوارف در هر دو ست بعدی به پیروزی رسید و بازی را به نفع خود پایان داد. بدین ترتیب ماری که سال 2016 را بسیار عالی به پایان رسانده بود، سال 2017 را با ناکامی آغاز کرد و باید دید می‌تواند از حضور در صدر رنکینگ بهترین تنیسور جهان دفاع کند یا نه.

 

زوارف نیز منتظر دیدار فدرر و نیشیکوری است تا رقیبش برای دور یک چهارم نهایی مشخص شود.

دیدگاه‌ها