کد خبر : 1389475 | 03 بهمن 1395 ساعت 12:07 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

با جلسه سه گانه میان نماینده‌های سایپا، صالحین و پارسه

صلح شاکیان والیبالی در دفتر داورزنی

نماینده تیم هایی که قرار بود بازی های لغو شده آنها حالا به صورت معوقه یک بار دیگر انجام شود با حضور در دفتر رییس فدراسیون والیبال به تعاملی سه جانبه رسیدند.

صلح شاکیان والیبالی در دفتر داورزنی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته با تماس تلفنی رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال بازی دو تیم سایپا و صالحین ورامین که قرار بود در قالب دیداری معوقه برگزار شود، لغو شد. گویا مسولان سایپا زیر بار انجام چنین بازی نرفته اند و در مجموع فدراسیون با گره ای رو به رو شده بود که باز شدن آن کار سختی است. صالحین و پارسه از لیگ کنار گذاشته شدند، بازی های آنها 3 برصفر اعلام شد و در بازی های هفته باخت فنی خوردند اما نظر فدراسیون تغییر کرد و این دو تیم به لیگ بازگشتند. حالا سایپا معترض است که چرا باید با این برنامه مقابل این تیم ها قرار بگیرد.


بر همین اساس امروز جلسه ای در دفتر رییس فدراسیون والیبال برگزار شد و نماینده سه تیم حضور پیدا کردند تا این مساله رفع شود. بر اساس توافق به عمل آمده میان سازمان لیگ فدراسیون والیبال و سرمربیان سه تیم سایپا ، صالحین و پارسه قرار است ابتدا روز جمعه ١٥ بهمن ماه دو تیم پارسه و صالحین بازی کنند و سپس روز یکشنبه ١٧ بهمن ماه دو تیم صالحین و سایپا با هم مصاف دهند .

دیدگاه‌ها