کد خبر : 1389553 | 03 بهمن 1395 ساعت 16:40 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

بی تجربگی باعث شد نتوانیم گلزنی کنیم

مرفاوی: مسائلی وجود دارد که نمی‌توانم بگویم

سرمربی صبا می گوید ما می دانستیم ماشین سازی از ابتدا حمله خواهد کرد و به همین دلیل برنامه های خود را بر اساس حملات آنها تنظیم کردیم.

مرفاوی: مسائلی وجود دارد که نمی‌توانم بگویم

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از بازی تیمش در برابر ماشین سازی، پس از عذرخواهی بابت عدم حضور در نشست روز قبل گفت: بازیکنانم تمام خواسته های ما را در زمین برگزار کردند و به گونه ای در میدان حاضر شدند که حتی ما می توانستیم برنده بازی باشیم، از همه آنها تشکر می کنم چرا که زحمت زیادی کشیدند. 


او ادامه داد: با توجه به شناختی که از ماشین سازی داشتیم، می دانستیم آنها می خواهند از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند آنها بی محابا حمله می‌کردند و ما نیز توانستیم برنامه های آنها را بی اثر کنیم. ما خیلی خوب توانستیم بازیکنان این تیم را کنترل کنیم و اگر دقت می کردیم می توانستیم دروازه آنها را نیز باز کنیم. بازی مهمی را برگزار کردیم و حتی تک امتیاز آن نیز می تواند در آینده به کمک ما بیاید. 


مرفاوی ادامه داد: ماشین سازی هم مانند ما در قعر جدول حضور دارد در این بازی نیاز به برد داشت، آنها بی محابا حمله می کردند و ما می دانستیم و به همین دلیل برنامه های خود را طبق آن هماهنگ کردیم. ما نیز به خوبی آنها را کنترل کردیم و حتی به دروازه آنها حمله کنیم. در مجموع بازی متعادل بود. اگر مهاجمان ما به خوبی پاس آخر را می دادند حتی به گل می رسیدیم. دیدید که وقتی عنایتی آمد این کار را به خوبی انجام داد. حتی جهانبخش می توانست گل بزند که در نهایت بازی تساوی شد.


سرمربی صبای قم در ادامه گفت: درخصوص تیم خود می گویم که چیزی که می خواستم را با وجود مهمان بودن انجام دادیم. یک بازی متعادل را انجام دادیم و هر دو تیم حمله کردند. هم ماشین سازی در بخش دفاعی با احتیاط و استرس بازی کرد و هم ما استرس داشتیم چون شرایط دو تیم مثل همدیگر است. وقتی استرس باشد نمی شود راحت بازی کرد.

 

وی افزود: چند سالی که در صبا هستم این تیم همیشه در اوایل شرایط خوبی نداشته و بعد آمدم و کار کردم و توانستم تیم را در میانه های جدول نگه دارم. تنها سالی که از اول خودم بستم تیم را دو سال پیش بود که نیم فصل جدا شدم. الان هم شرایط خوب نیست. این چند سال همیشه در بحران بودیم و در شرایط بحرانی کار کردیم. البته چون ما دست و پا نمی‌زنیم باید کارهایی کنیم که آبرومندانه بازی کنیم. نمی توانم یک مسائلی را باز کنم. حق مرفاوی این نیست اما شرایط طوری است که فعلا باید اینطور جلو رفت.

 

مرفاوی درباره داوری گفت: داوری خوب بود، یک جاهایی که سوت او درست بود به نیمکتم گفتم ایراد نگیرید. چیزی که آدم می بیند را وجدانا باید بگوید. اینکه خلافی باشد من انجام نمی‌دهم. جایی که درست باشد می گویم درست سوت زد. دنبال مسائل حاشیه ای نیستم که نیمکت را شلوغ کرده و آرامش نیمکت یا تیم را به هم بزنیم.


سرمربی صبای قم گفت: کم تجربگی بازیکنم باعث شد یکی از فرصت ها گل نشود، در فوتبال این اتفاقات می‌افتد. در آبادان در دقیقه ۹۴ ما گل خوردیم و اتفاق به ضرر ما شد و نمی شود این اتفاقات را گردن کسی انداخت.

دیدگاه‌ها