کد خبر : 1389578 | 03 بهمن 1395 ساعت 17:44 | 142.1K بازدید | 0 دیدگاه

احمدزاده جانشین مسلمان شد

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر گسترش فولاد

شاگردان برانکو ایوانکوویچ فردا در حالی به مصاف گسترش فولاد خواهند رفت که مسلمان و ربیع خواه، غایبان این جدال خواهند بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر گسترش فولاد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس برای حفظ فاصله صدرنشینی خود با رقیبان چشم به امتیازات دیدار برابر گسترش فولاد دوخته و در غیاب دو بازیکن اصلی خود باید برابر شاگردان فراز کمالوند و انگیزه‌های آنها قرار گیرد. محسن مسلمان به دلیل محرومیت و محسن ربیع خواه به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود و برانکو بر این اساس لیست نفرات تیمش را با 19 بازیکن برای حضور در اردوی پیش از بازی معرفی کرده است: سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند، وحید امیری، حسین ماهینی، سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محمد انصاری، صادق محرمی، رامین رضائیان، حمیدرضا طاهرخانی، احسان علوان‌زاده، حامد آقایی، آلکس پلی یانسکی، ولادیمیر پریموف، رادو شوویچ، سامان نریمان جهان، مهدی طارمی و علی علیپور  بازیکنانی هستند که از سوی برانکو بعد از آخرین تمرین به اردو فراخوانده شده اند.


با این شرایط به نظر می رسد ترکیب پرسپولیس در بازی برابر گسترش با کمترین تغییر و تنها جابجایی مربوط به خروج محسن مسلمان و بازگشت فرشاد احمدزاده به ترکیب اصلی باشد.


علیرضا بیرانوند همانند دیدارهای اخیر به عنوان شماره یک این تیم در ترکیب حضور خواهد یافت و امیدوار است تجربه بسته نگه داشتن دروازه اش در تبریز را در استادیوم آزادی تکرار کند. 


محمد انصاری و سیدجلال حسینی نیز همچون گذشته در ترکیب اصلی و در قلب دفاع میانی حضور خواهند یافت و حسین ماهینی با توجه به مصدومیت محسن ربیع خواه بار دیگر در سمت چپ دفاعی به بازی گرفته می شود تا برانکو ایوانکوویچ در سمت راست از میان رامین رضاییان و صادق محرمی تصمیم به انتخاب بازیکن مورد نظرش بگیرد. با این شرایط البته به نظر می رسد با توجه به درخشش صادق محرمی در دیدار برابر فولاد  و سایپا شانس او برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر باشد.


کمال کامیابی نیا نیز به عنوان تنها هافبک دفاعی این روزهای پرسپولیس بار دیگر در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت و امیدوار است درخشش در اهواز را اینبار برابر هافبک‌های قدرتمند گسترش فولاد تکرار کند. با پایان محرومیت یک جلسه ای فرشاد احمدزاده این بازیکن به ترکیب اصلی باز خواهد گشت و اینبار محسن مسلمان به دلیل محرومیت سرخ‌ها را همراهی نمی کند، سروش رفیعی و وحید امیری نیز دیگر بازیکنان خط میانی پرسپولیس در این بازی خواهند بود و علی علیپور بعد از گلزنی در ترکیب این تیم و شکستن طلسم بار دیگر فرصت حضور در کنار مهدی طارمی را خواهد داشت تا زوج خط تهاجمی این تیم را تشکیل دهند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس:  علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی

 

دیدار دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد فردا از ساعت 16:45 دقیقه و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها