کد خبر : 1389926 | 04 بهمن 1395 ساعت 18:23 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری: منتظر اعلام رای ژوزه هستیم

علی‌اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه در انتظار رای دادگاه CAS درباره مانوئل ژوزه است.

طاهری: منتظر اعلام رای ژوزه هستیم

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، طاهری درباره برد پرسپولیس مقابل گسترش گفت: بازی خوبی بود اما داور از زیبایی مسابقه کم کرد.


طاهری درباره بازیکن عراقی مدنظر پرسپولیس هم گفت: کارهایی انجام شده ما درخواست دادیم و منتظر هستیم که مسئولان باشگاه نیروی هوایی جواب بدهند.

 

آخرین سوال از طاهری درباره رای مانوئل ژوزه بود که او در پاسخ گفت: دادگاه برگزار شده و منتظر اعلام رای دادگاه عالی ورزش هستیم.

 

طاهری درباره اعتراض امیر قلعه‌نویی مبنی بر عدم رعایت عدالت در برنامه سازمان لیگ بیان کرد: من فکر می‌کنم الان حساسیت چندانی در بازی‌ها وجود ندارد. البته در برنامه خیلی بازی‌ها ما زودتر بازی می‌کنیم و خیلی بازی‌ها آن‌ها زودتر بازی می‌کنند و این یک امر طبیعی است.

 

در ادامه خبرنگاری از طاهری پرسید: "آیا شما نامه‌ی به اصطلاح فدایت شوم برای کی‌روش فرستاده‌اید؟" طاهری پاسخ داد: اولا این ادبیات اصلا خوب نیست. ثانیا من هیچ نامه‌ای ننوشته‌ام. کی‌روش با فدراسیون کار می‌کند نه با من.

 

طاهری همچنین واگذاری بلیت فروشی به باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه علی‌رغم اینکه تاج دستور موکد داده، هر روز خبری نمی‌شود و چند بازی است که درآمدهای ما از دست می‌رود و مسئولان باید توجه خاص به این مسئله داشته باشند. فدراسیون، سازمان لیگ، هیات فوتبال و باشگاه دارند پول از دست می‌دهند و ما به جد دنبال این مسئله هستیم.

دیدگاه‌ها