کد خبر : 1389955 | 04 بهمن 1395 ساعت 19:09 | 100.3K بازدید | 0 دیدگاه

چه کسی احمدزاده را سه کارته کرد؟(عکس)

10 دقیقه پایانی نیمه دوم دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد به دلیل تصمیمات عجیب داور مسابقه صحنه های نادری را به خود دید؛ که در نهایت احمدزاده قربانی اصلی آن شد.

به گزارش "ورزش سه"، خطای مسعود ابراهیم زاده در دقیقه 83 روی علی علیپور در کنار خط، شروع درگیری های دقایق پایانی و ادامه اعتراض ها به تصمیمات داوری بود.


در این دقیقه داور مسابقه به مسعود ابراهیم زاده هافبک تیم گسترش فولاد کارت زرد نشان داد، ولی مثل اینکه صالحی فراموش کرده بود حسن زاده در دقیقه 34 هم روی یک خطا در میانه میدان کارت زرد دریافت کرده و با کارت زرد دوم این بازیکن باید زمین مسابقه را ترک کند.


تصمیم به باقی ماندن ابراهیم زاده در زمین اقدامی عجیب بود که یاد و خاطره تصمیم "گراهام پل" داور انگلیسی دیدار کرواسی و استرالیا در جام جهانی 2010 را زنده کرد. "پل" در این دیدار سه بار یک بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد و در سومین مرتبه بود که مبادرت به اخراج بازیکن کرد.


پس از تصمیم عجیب داور، بازیکنان پرسپولیس نسبت به آن اعتراض کردند و معتقد بودند که بازیکن گسترش باید اخراج می شد؛ همین موضوع سبب درگیری بازیکنان دو تیم با یکدیگر و اضافه شدن نفراتی به این درگیری بود که در بطن ماجرا حضور نداشتند.


لنز دوربین "امیرحسین خیرخواه" و "پیام پارسایی" تصاویری را شکار کرده که به خوبی ماجراهای پایان بازی و درگیری احمد زاده و نقی زاده را نشان می دهد؛ اتفاقاتی که در پایان با نشان دادن کارت زرد به فرشاد احمدزاده و محرومیت او از دیدار مقابل صبا خاتمه یافت.

 

 

 

دیدگاه‌ها